11 Ιουνίου 2009

Ήρθε ο Καντέ, στον Κρουζ επικεντρώνει πλέον ο ΠΑΟ

Έφτασε το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Παναθηναϊκού, Σεντρίκ Καντέ. Ο 29χρονος κεντρικός αμυντικός δήλωσε αρχικά χαρούμενος για τη μεταγραφή του στο «τριφύλλι», ενώ τόνισε πως πρώτος στόχος είναι η έξοδος στο Champions League. Την Παρασκευή πέφτουν οι υπογραφές, στον Κρουζ επικεντρώνοται τώρα στον Παναθηναϊκό.

«Είμαι χαρούμενος που έχω έρθει σε μια μεγάλη ομάδα, όπως ο Παναθηναϊκός, που είναι μέσα στις 20 μεγαλύτερες ομάδες της Ευρώπης. Ηρθα να παίξω σε υψηλό επίπεδο», είπε αρχικά ο παίκτης από το Μάλι, για να προσθέσει:
«Εχω εμπειρία 8-9 χρόνων από υψηλό επίπεδο, τόσο με τη συμμετοχή μου με τη Νις στο γαλλικό πρωτάθλημα, όσο και με την Εθνική Μάλι. Πρώτος μας στόχος είναι η έξοδος στους ομίλους του Champions League και αυτο θα προσπαθήσουμε να πετύχουμε».
Οταν ρωτήθηκε για ποιο λόγο δεν πραγματοποιήθηκε η μεταγραφή του τον Ιανουάριο, απάντησε:
«Είναι απλό. Δεν ήθελε να με δώσει η Νις, γιατί διεκδικούσαμε το Λιγκ Καπ. Εγώ ήθελα να έρθω και τώρα είμαι εδώ».
Τέλος, ο Καντέ είπε πως «αν όλα πάνε καλά, την Παρασκευή το απόγευμα θα έχει ολοκληρωθεί η μεταγραφή».
Πέραν του Καντέ, στο αεροδρόμιο βρέθηκε και ο διευθυντής ποδοσφαίρου του Παναθηναϊκού, Κώστας Αντωνίου, ο οποίος όταν ρωτήθηκε για τις μεταγραφές του Παναθηναϊκού αρκέστηκε να πει:
«Είμαστε σε καλό δρόμο, υπομονή. Σύντομα θα έχουμε εξελίξεις».

Δεν υπάρχουν σχόλια: