12 Ιουνίου 2009

Κλέιτον: «Σκέφτομαι μόνο ΠΑΟ»

Στον Παναθηναϊκό και μόνο έχει ο Σίλβα Κλέιτον στραμμένη την προσοχή του, όπως δήλωσε στη «SportDay». Ο Βραζιλιάνος μέσος υποστήριξε ότι «για το εξωτερικό δεν ξέρω ποτέ τι θα συμβεί», αφού «πάντα έχω κάτι που θα με κρατάει στην Ελλάδα. Μια γυναίκα, ένα γιο».

Απόσπασμα των όσων δήλωσε ο Κλέιτον

Η χρονιά ήταν έτσι όπως τη φανταζόσουν;

«Σίγουρα όχι. Οταν πηγαίνεις σε μια μεγάλη ομάδα όπως ο Παναθηναϊκός, φαντάζεσαι τίτλους. Να κερδίζεις σε όλες τις διοργανώσεις. Από τη στιγμή, όμως, που δεν παίρνεις το πρωτάθλημα και το Κύπελλο, δεν είναι και η καλύτερη χρονιά».

Μας μίλησες για την ομάδα. Για σένα, τον Σίλβα Κλέιτον, ήταν όπως τη φανταζόσουν;

«Δεν υπάρχει Σίλβα Κλέιτον. Υπάρχει Παναθηναϊκός. Πάντα παίζεις για να βοηθήσεις την ομάδα και από τη στιγμή που η ομάδα δεν πήρε τίτλους, τότε και ατομικά δεν πήγα καλά. Νιώθω ότι κάτι έλειπε. Και αυτό είναι οι τίτλοι. Ηταν όμως μία χρονιά που θα μπορούσε να ήταν καλύτερη και για μένα».

Ηδη έχουν ακουστεί πολλά για την επόμενη περίοδο και το μέλλον σου στον Παναθηναϊκό.

«Είμαι παίκτης του Παναθηναϊκού. Εχω συμβόλαιο για ακόμα τρία χρόνια. Και εγώ ακούω πολλά. Αλλά το μόνο που σκέφτομαι για του χρόνου είναι ο Παναθηναϊκός».

Ακόμα και για το εξωτερικό πάντως έχει γραφτεί το όνομά σου αλλά και για Αρη, Λάρισα...

«Ναι, τα έχω ακούσει. Για το εξωτερικό δεν ξέρω ποτέ τι θα συμβεί. Αλλά έτσι όπως είναι η ζωή μου εδώ, δεν το σκέφτομαι. Πάντα έχω κάτι που θα με κρατάει στην Ελλάδα. Μια γυναίκα, ένα γιο. Θα είμαι εδώ και είναι πολύ σημαντικό που σκέφτομαι τη ζωή μου εδώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: