5 Ιουνίου 2009

Ρούνεϊ: «Καλύτερη ομάδα της Ευρώπης η Μπαρτσελόνα»

Αν η σπουδαιότητα του χαρακτήρα ενός αθλητή φαίνεται – συν τοις άλλοις - και από την παραδοχή της ανωτερότητας του αντιπάλου, τότε κάτι τέτοιο θα πρέπει να αναγνωριστεί στον Γουέιν Ρούνεϊ. Από το Αλμάτι, όπου βρίσκεται για τον αγώνα της εθνικής του ομάδας με το Καζακστάν για τα προκριματικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου, ο διεθνής Άγγλος επιθετικός δήλωσε ότι η αντίπαλος της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ στον τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ, Μπαρτσελόνα, είναι η καλύτερη ομάδα της Ευρώπης, ενώ παρομοίωσε τον τρόπο παιχνιδιού της με αυτόν της εθνικής Ισπανίας, την οποία και θεωρεί κορυφαία ομάδα του πλανήτη.

«Νομίζω ότι η Μπαρτσελόνα παίζει, όπως η εθνική Ισπανίας. Είναι η καλύτερη ομάδα της Ευρώπης και μερικοί από τους παίκτες της, οι κορυφαίοι στον κόσμο στη θέση τους. Όσο για την Ισπανία, κατά τη γνώμη μου είναι η καλύτερη ομάδα του κόσμου κι, αυτήν τη στιγμή, είναι πολύ δύσκολο για οποιονδήποτε να την κερδίσει», τόνισε ο 24χρονος επιθετικός και πρόσθεσε: «Πάντως, το καλό είναι ότι τώρα μου δίνεται η ευκαιρία να αφήσω πίσω μου τον τελικό και να συγκεντρωθώ στην προσπάθεια της εθνικής Αγγλίας. Θα ήταν ωραία να νικήσουμε και να πετύχω ένα-δύο γκολ. Ανυπομονώ για αυτό το παιχνίδι».

Σε ό,τι αφορά τον ρόλο του "ελεύθερου" επιθετικού που του έχει παραχωρήσει ο Φάμπιο Καπέλο στα «λιοντάρια», ο Ρούνεϊ εμφανίστηκε πολύ χαρούμενος. «Το διασκεδάζω. Όπως έχω πει, αυτή η θέση μου αρέσει περισσότερο. Το πιο σημαντικό είναι, όμως, ότι παίζοντας σε διαφορετικές θέσεις αποκτώ μεγαλύτερη εμπειρία», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: