27 Ιουνίου 2009

Γιαγια Τουρέ: "Θέλω να κλείσω την καριέρα μου στον Ολυμπιακό"


Την επιθυμία του να επιστρέψει στον Ολυμπιακό και να κλείσει την καριέρα του εξέφρασε ο Γιάγια Τουρέ, ενώ χαρακτήρισε τον Κόκκαλη ως ένα από τους κορυφαίους που έχει συνεργαστεί.
Ο Ιβοριανός άσος της Μπαρτσελόνα, μίλησε στον ραδιοφωνικό σταθμό "NovaΣπορ FM" για τον Μαρκ Γκονζάλες που ενδιαφέρει τον Ολυμπιακό, για τον Σισέ, για το ενδεχόμενο να επιστρέψει στον Πειραιά, ενώ αποθέωσε τους οπαδούς των Πειραιωτών και αποκάλυψε πως ο Γκούντιοσεν τον είχε ρωτήσει για τον Παναθηναϊκό, όμως ο ίδιος τον συμβούλεψε να πάει στους "ερυθρολεύκους":


- τη φετινή χρονιά με την Μπαρτσελόνα και για την ανανέωση του συμβολαίου του: "Είμαι φοβερά χαρούμενος που έμεινα στην Ισπανία και την Μπαρτσελόνα. Κάναμε μια εκπληκτική χρονιά και κατακτήσαμε τα πάντα αλλά είναι πολύ δύσκολο να παραμένεις σε υψηλό επίπεδο. Δεν μπορείς να διατηρηθείς ψηλά σε τέτοιο επίπεδο κάθε χρόνο. Εμείς θα κάνουμε τα πάντα για να φτάσουμε στους τίτλους και τη νέα σεζόν".

- τον μεταγραφικό στόχο του Ολυμπιακού, Μαρκ Γκονζάλες: "Ο Χιλιανός ακραίος της Μπέτις είναι εξαιρετικός παίκτης και γρήγορος. Είναι ποιοτικός παίκτης και θα ανεβάσει επίπεδο τον Ολυμπιακό αν τελικά αποκτηθεί".

- τον επιθετικό του Παναθηναϊκού, Τζιμπρίλ Σισέ: "Πρόκειται για έναν πολύ δυνατό επιθετικό, πολύ μεγάλο όνομα, πολύ μεγάλο παίκτη. Βέβαια δεν σημαίνει πως απαραίτητα θα χάσει τα σκήπτρα ο Ολυμπιακός επειδή ο Παναθηναϊκός τον απέκτησε.

Αν ο Κόκκαλης πάρει δύο καλούς παίκτες ακόμη μαζί με τον Γκονζάλες τότε θα χάσει δύσκολα το πρωτάθλημα. Δύσκολα μπορεί ένας παίκτης να αλλάξει τα δεδομένα"
.

- το αν τον έχουν ρωτήσει φίλοι ή συμπαίκτες του για την Ελλάδα: "Με έχει ρωτήσει ο Γκούντιονσεν για την Ελλάδα. Μου ζήτησε πληροφορίες για τον Παναθηναϊκό αλλά εγώ του είπα πήγαινε στον Ολυμπιακό. Εκεί οι συνθήκες είναι καλύτερες. Γενικά αυτό που τους λέω είναι πως είναι ένα πολύ ωραίο μέρος και ναι γιατί όχι, αν θέλουν μπορούν να έρθουν στην Ελλάδα".

- το αν σκέφτεται να επιστρέψει μια μέρα στην Ελλάδα: "Δεν θα έλεγα όχι να γυρνούσα μια μέρα στην Ελλάδα και να κλείσω την καριέρα μου στον Ολυμπιακό. Μακάρι να επιστρέψω και να κλείσω την καριέρα μου στον Ολυμπιακό.

Αν το θέλει η ομάδα και ο κ. Κόκκαλης τότε δεν θα είχα πρόβλημα να επιστρέψω όταν λήξει το συμβόλαιο μου με την Μπαρτσελόνα. Νιώθω ευγνώμων στον Ολυμπιακό που μου έδωσε την ευκαιρία να παίξω στο Τσάμπιονς Λιγκ για πρώτη φορά"
.

- τους Έλληνες φιλάθλους: "Αρχικά θέλω να δώσω χαιρετισμούς στους οπαδούς του Ολυμπιακού. Ο λόγος που κέρδισα το Τσάμπιονς Λιγκ με τη Μπάρτσα είναι ο Ολυμπιακός που μου έδωσε την ευκαιρία να παίξω στη διοργάνωση. Ο Κόκκαλης είναι από τους κορυφαίους που συνεργάστηκα. Οι οπαδοί του Ολυμπιακού είναι οι καλύτεροι στον κόσμο. Καταθέτω τον σεβασμό μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια: