30 Ιουνίου 2009

ΑΡΗΣ: Ενθουσιασμός και για Νασούτι

Στη Θεσσαλονίκη βρίσκεται από σήμερα (σ.σ. χθες, 29/6) ο Κριστιάν Νασούτι. Το νέο –έβδομο κατά σειρά- μεταγγραφικό απόκτημα των “κίτρινων” γνώρισε την αποθέωση των 500 περίπου φιλάθλων που βρέθηκαν στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» για την υποδοχή του, εκπλήσσοντας θετικά τον Αργεντινό αμυντικό.

«Είμαι εντυπωσιασμένος από την υποδοχή των φιλάθλων του Άρη και για την αγάπη τους που με γεμίζει με ευθύνες. Κατάλαβα σε ποια ομάδα ήρθα. Έχω όρεξη για δουλειά και είμαι έτοιμος για σπουδαία πράγματα. Θέλω να δώσω χαρά στους φιλάθλους μας, δίνοντας τα πάντα στην ομάδα μου τη νέα σεζόν», ήταν τα πρώτα σχόλια του Νασούτι.

Ο 26χρονος ποδοσφαιριστής που αποκτήθηκε από την ομάδα του Άρη με τη μορφή μονοετούς δανεισμού από τη Ρίβερ Πλέιτ, δήλωσε πως με τους κιτρινόμαυρους κάνει το βήμα παραπάνω, παίζοντας στην Ευρώπη και πραγματοποιώντας έτσι ένα όνειρο πολλών ετών «Ήθελα να αγωνιστώ στην Ευρώπη και ο Άρης μου δίνει αυτήν την ευκαιρία. Επιτέλους πραγματοποιήθηκε ένα παιδικό μου όνειρο».

Σχετικά με την προσαρμογή του Κριστιάν Νασούτι στην Ευρώπη και στο ελληνικό πρωτάθλημα , ο ίδιος ο παίκτης δήλωσε: «γνωρίζω ότι υπάρχουν πολλοί ισπανόφωνοι παίκτες στην ομάδα που θα βοηθήσουν στην ομαλότερη προσαρμογή μου. Είμαι βέβαιος πως δε θα δυσκολευτώ ιδιαίτερα, ώστε να μπορέσω να βοηθήσω άμεσα τη νέα ομάδα μου και να πετύχουμε τους στόχους που έχουν οριοθετηθεί».

Σήμερα (Τρίτη, 30/6) στις 13.00 θα γίνει η παρουσίαση του Αργεντινού άσου από την ΠΑΕ Άρης, στην αίθουσα Τύπου του «Κλεάνθης Βικελίδης», μετά και τις ιατρικές εξετάσεις στις οποίες θα υποβληθεί. Μαζί με τον Νασούτι αναμένεται να παρουσιαστεί και ο 19χρονος διεθνής Ιρλανδός Ίαν Ντέιλι, που βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη από χθες το βράδυ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: