18 Ιουνίου 2009

Φήμες περί ενδιαφέροντος του Ολυμπιακού για Τούρκογλου

To γεγονός ότι ο Ολυμπιακός έχει για μία ακόμη μεταγραφική περίοδο το βλέμμα του στραμμένο στο ΝΒΑ είναι γνωστό. Τα ονόματα που έχουν ακουστεί μέχρι σήμερα είναι αρκετά και σε αυτά προστέθηκε ακόμη ένα.
Ο λόγος για τον Χέντο Τούρκογλου, τον οποίο σύμφωνα με τουρκικά δημοσιεύματα έχουν στο στόχαστρό τους οι «ερυθρόλευκοι».
Από την πλευρά του ο Ολυμπιακός διαψεύδει ότι ασχολείται με τον Τούρκο άσο των Ορλάντο Μάτζικ, αλλά δημοσιεύματα στην πατρίδα του παίκτη αναφέρουν πως έχει δεχθεί πρόταση με ετήσιες απολαβές που αγγίζουν τα 4 εκατομμύρια ευρώ.
Στα ΜΜΕ των ΗΠΑ αναφέρεται πως ο παίκτης θα μαζέψει προτάσεις από πολλές ομάδες του ΝΒΑ, αλλά και από τους Ορλάντο Μάτζικ, για να καταλήξει στην καλύτερη δυνατή επιλογή για την καριέρα του και την οικογένειά του.Ο ίδιος ο Χινταγέτ Τούρκογλου, με δηλώσεις στον ραδιοφωνικό σταθμό Sentra 103.3, δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να ντυθεί στα ερυθρόλευκα.Χαρακτηριστικά σημείωσε ότι δεν γνωρίζει για το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού αλλά δεν θα έλεγε «όχι» στην επιστροφή του στην Ευρώπη:

«Δεν γνωρίζω τίποτα για τον Ολυμπιακό. Γιατί όχι; Είμαι Ευρωπαίος και κάποια στιγμή θα γυρίσω, ο Ολυμπιακός είναι μεγάλη ομάδα στην Ευρώπη και θα έκανα ότι θα ήταν καλύτερο για την οικογένειά μου».

Σχετικά με πιθανή παραμονή του στο Ορλάντο υπογράμμισε:

«Ειλικρινά δεν ξέρω αν θα μείνω στο Ορλάντο. Είμαι ελεύθερος και θα κάνω ό,τι καλύτερο για μένα και την οικογένειά μου. Είναι δύσκολο να πω αν έρχομαι ή όχι. Ψάχνω το καλύτερο δυνατό. Είμαι ανοικτός σε συζητήσεις. Αν έχω πρόταση από τον Ολυμπιακό θα είμαι ο πρώτος που θα το πω. Δεν πρόκειται να το κρύψω».

Αναφορικά με την περυσινή μεταγραφή του Τζος Τσίλντρες στον Ολυμπιακό αρκέστηκε να σχολιάσει:

«Για τον Ολυμπιακό γνωρίζω ότι η διοίκηση του συλλόγου θέλει να κάνει την καλύτερη ομάδα στην Ευρώπη».

Πάντως, οι Ορλάντο Μάτζικ δεν είναι διατεθειμένοι να χάσουν τον παίκτη μέσα από τα χέρια του. Ο Τούρκος φόργουορντ ήταν από τους κορυφαίους των «Μάγων» στο φετινό πρωτάθλημα και μαζί με τον Χάουαρντ οδήγησε την ομάδα στους τελικούς του ΝΒΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: