1 Ιουνίου 2009

"Βόμβα" Μπάγεβιτς: «Αν δεν αλλάξουν τα πράγματα, φεύγω »

"Λάβρος" ήταν ο Ντούσαν Μπάγεβιτς, ο οποίος προς το τέλος της συνέντευξης Τύπου, μετά τον αγώνα με τον Παναθηναϊκό, εμφανώς εκνευρισμένος, άφησε "αιχμές" για την κατάσταση που επικρατεί στην ΑΕΚ : «Με τις συνθήκες που υπήρχαν φέτος, εγώ δεν μπορώ να μείνω. Δεν μπορώ να προσφέρω. Αν δεν αλλάξουν τα πράγματα, εγώ θα φύγω».

Αναλυτικά, όσα είπε για το παιχνίδι: «Κάναμε μία μεγάλη προσπάθεια αλλά δυστυχώς δεν τα καταφέραμε. Ήταν ένα καλό παιχνίδι και από τις δύο πλευρές. Κάναμε πολλά λάθη. Στην αρχή του παιχνιδιού είχαμε τις ευκαιρίες που αν αξιοποιούσαμε θα ήταν διαφορετικά τα πράγματα. Όπως και στο δεύτερο μέρος ξεκινήσαμε καλά και θα μπορούσαμε να είχαμε μπει στο παιχνίδι. Ο Παναθηναϊκός μας κέρδισε δίκαια, συγχαρητήρια στους ποδοσφαιριστές και της δικής μου ομάδας».

Τη φετινή σεζόν: «Δεν μπορούμε να πούμε ότι είναι πετυχημένη η χρονιά. Φθάσαμε και στον τελικό του κυπέλλου αλλά δεν το κατακτήσαμε. Άλλοι μπορεί να την κρίνουν πετυχημένη και άλλοι όχι. Δεν θέλω να σκέφτομαι την επόμενη μέρα δίχως να είμαι σίγουρος».

Την ψυχολογία της ομάδας του: «Εμείς δεν σταματήσαμε ούτε στο 0-2. Ξεκινήσαμε καλά στο δεύτερο μέρος. Πήρα εγώ την ευθύνη για τον Κυργιάκο που ήθελε να παίξει. Τα λάθη όμως έγιναν και δεν μπορούσαν να αλλάξουν τα πράγματα. Τα λάθη που κάναμε στα γκολ δεν μπορεί να γίνονται. Ίσως ήταν και λόγω άγχους».

Τέλος, ο Μπάγεβιτς εκνευρισμένος, προειδοποίησε πως, αν δεν αλλάξουν τα πράγματα, θα φύγει: «Με τις συνθήκες που υπήρχαν φέτος εγώ δεν μπορώ να μείνω. Δεν μπορώ να προσφέρω. Αν δεν αλλάξουν τα πράγματα, εγώ θα φύγω».

Δεν υπάρχουν σχόλια: