Αυτός πρέπει να ήταν ο μακρύτερος χειμώνας στη ζωή του Ross Brawn. Απλά φανταστείτε το δίλημμα. Έχετε διαβάσει τους νέους κανονισμούς, έχετε σχεδιάσει τον διπλό διαχύτη, που θα μετατρέψει τη Honda από ένα βασανιστικά αργό αυτοκίνητο, σ' ένα καθαρόαιμο αμάξι για Grand Prix, και στη συνέχεια οι ιδιοκτήτες σου ανακοινώνουν πως κλείνουν την κάνουλα.
Πώς έλεγε εκείνη η διαφήμιση; «Μισείτε κάτι, αλλάξτε κάτι, κάντε κάτι καλύτερο...» και αυτός ακριβώς είναι που έκανε ο Brawn, καθώς ολοκλήρωσε τη συμφωνία για να εξαγοράσει το αμάξι, που είχε δημιουργήσει και να βάλει τον Jenson Button στο τιμόνι. Και, μέχρι στιγμής, τα πάντα έχουν έρθει σαν όνειρο, με τον Button να κερδίζει τις κούρσες και να ανταλλάσσεται ήδη στο 1.65 για να στεφθεί παγκόσμιος πρωταθλητής, ενώ η ομάδα του στο ακόμα χαμηλότερο, 1.41, για να πάρει το πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Αλλά ο Brawn είναι πολύ κοντά στο να ανακαλύψει πως η επιτυχία φέρνει τα δικά της προβλήματα, όπως τη ζήλεια μεταξύ των δύο οδηγών. Θυμάστε πώς ο Lewis Hamilton, στην παρθενική του σεζόν, μάλωνε με τον Fernando Alonso για το ποιος θα έχει την καλύτερη συμπεριφορά από την McLaren; Τα πρώτα σημάδια φαίνονται και είναι το ίδιο πρόβλημα αυτό που έχει ο Button με τον ομόσταβλό του, Rubens Barrichelo.
Όλα ξεκίνησαν στην Ισπανία, όπου ο Barrichelo φαινόταν πως όδευε για την πρώτη του νίκη στη σεζόν, πριν ο Brawn αλλάξει περιέργως τις τακτικές και τον φέρει για τρίτο pit stop, ενώ ο Button έμεινε έξω για να πάρει στη συνέχεια την πρωτοπορία. Έχοντας προτείνει για ποντάρισμα κατά του Button στην κούρσα, δεν ήμουν χαρούμενος. Ο Barrichelo έμεινε ακόμα λιγότερο ευχαριστημένος και απείλησε με αποχώρηση.
«Πήγα στα pits και είπα στον Ross Brawn πως εάν έκανε κάτι για να κερδίσει ο Jenson την κούρσα, τότε θα κρεμούσα τα παπούτσια μου και θα πήγαινα σπίτι», είπε ο Barrichelo στο ράδιο Jovem Pan στην πατρίδα του, στη Βραζιλία. «Δεν το έχω ανάγκη αυτό, είμαι για καλύτερα από αυτό».
«Η αλήθεια είναι πως για αυτούς τους λόγους έφυγα από τη Ferrari. Η οικογένειά μου με μεγάλωσε για να είμαι ειλικρινής άνθρωπος και είμαι υπερήφανος γι' αυτό. Εάν έπρεπε να κάνω κάτι έξω από τους κανονισμούς για να κερδίσω, τότε θα προτιμούσα να μην το κάνω. Θα τερμάτιζα δεύτερος».
Ο Brawn επιμένει πως απλά ήταν μια άτυχη στιγμή και πως δεν υπάρχει σειρά προτεραιότητας στην ομάδα. Αλλά είναι εξαιρετικά δύσκολο να τον πιστέψει κανείς. Εξακολουθεί να χρειάζεται να φέρει έναν ακόμα μεγάλο επενδυτή ή έναν κατασκευαστή για την επόμενη σεζόν, ώστε να κάνει βιώσιμη την ομάδα του και είναι εξαιρετικά φανερό πως εάν έχει στο δυναμικό του τον πρωταθλητή οδηγό, θα πάρει την απαραίτητη λάμψη για να κάνει ευκολότερο αυτό το εγχείρημα. Το να συνεχίσει ο Button να κερδίζει τις κούρσες ενώ ο Barrichelo μαζεύει «υποστηρικτικούς» βαθμούς, έχει λογική.
Οι αποδόσεις της Betfair αντανακλούν αυτό το αίσθημα. Δεδομένου πως οι δύο οδηγοί έχουν παρόμοια μονοθέσια, δεν υπάρχει κανένας άλλος λόγος που ο Button ανταλλάσσεται σε τόσο χαμηλή απόδοση για πρωταθλητής και ο Barrichelo να είναι στο 15.00. Ακόμα και ο Lewis Hamilton, που οδηγεί ένα μονοθέσιο της Formula 1 αντίστοιχο ενός ταλαιπωρημένου Ford Escort, ανταλλάσσεται μόλις στο 22.00. (Παρεμπιπτόντως, η ιδέα του να παίξουμε κατά του για θέση στο βάθρο στη Βαρκελώνη επιβεβαιώθηκε, ακόμα κι αν δεν έγινε το ίδιο με τον Button για να κερδίσει την κούρσα!).
Πέντε πράγματα που ενδεχομένως δεν γνωρίζετε για τον Rubens Barrichelo
1. Γεννήθηκε στο Sao Paulo το 1972, με τον πατέρα του και τον παππού του να λέγονται κι αυτοί Rubens, ενώ έχει γενέθλια την ίδια ημέρα με τον πατέρα του, στις 23 Μαΐου.
2. Ήταν μόλις 18 όταν μετακόμισε στην Ευρώπη για να τρέξει στη Formula Vauxhall Lotus - είχε κερδίσει πέντε τίτλους στα καρτ στη Βραζιλία
3. Έχει τρέξει για τις Jordan, Stewart, Ferrari και Honda, πριν δημιουργηθεί η ομάδα του Brawn φέτος
4. Δεν πήρε ούτε έναν πόντο με τη Honda το 2007, αλλά την επόμενη χρονιά ξεπέρασε το ρεκόρ του Riccardo Patrese με τις 256 εκκινήσεις σε Grand Prix που κρατούσε από το 1993
5. Είναι ο μοναδικός οδηγός από τους φετινούς που έχουν τρέξει με αντιπάλους τους Ayrton Senna και Alain Prost
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου