21 Μαΐου 2009

Τζίγκερ: Παραιτήθηκε από το ΔΣ με αιχμές για Βεγνόπουλο!

Η επιστολή παραίτησης του Τζίγκερ έχει ως εξής:
"Με την παρούσα επιστολή θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω την επιθυμία μου να μην μετέχω πλέον στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΑΕ Παναθηναϊκός.

Με τον τρόπο αυτό θεωρώ ότι δεν υπάρχει πλέον καμία δικαιολογία στους καλοθελητές με πρόσχημα την συμμετοχή μου στο Δ.Σ και μέσω της δήθεν ανάμειξής μου στην καθημερινότητα των διοικητικών δρώμενων στην ΠΑΕ, να βάλλουν συνεχώς ενάντια στην ενότητα και στην ηρεμία της ομάδας.

Το άκαιρο του σήριαλ που παρακολουθούμε ένα μήνα τώρα για το θέμα του προϋπολογισμού, μας εξέθεσε στα μάτια όλων των φιλάθλων μας. Από τη στιγμή που το ζήτημα τέθηκε στο αρμόδιο θεσμικό όργανο με βάση τις προβλεπόμενες διαδικασίες επιλύθηκε με την σύμφωνη γνώμη και υποστήριξη των μετόχων. Αυτός θα πρέπει να είναι και ο οδηγός μας για το μέλλον.

Η έλλειψη έντασης και εκατέρωθεν δηλώσεων δεν είναι καλή για τα ΜΜΕ αλλά σκοπός μας δεν είναι να δίνουμε τροφή σε εφημερίδες με τα σχόλια μας, αλλά να συμβάλλουμε στην επίτευξη των φιλοδοξιών του Παναθηναϊκού.

Οι πρακτικές των τελευταίων εβδομάδων και ο διασυρμός του εγχειρήματος της πολυμετοχικότητας και μάλιστα σε μία κρίσιμη αγωνιστικά περίοδο όχι μόνο δεν με βρίσκουν σύμφωνο αλλά χρήζουν δραστικής αντιμετώπισης από εσάς για την αποφυγή επανάληψής τους στο μέλλον.

Πριν από ένα χρόνο είχα δηλώσει ότι παραμένουμε εγώ και η οικογένειά μου, εγγυητές της ομάδας. Δεν αποποιούμαι σήμερα το ρόλο αυτό αλλά θεωρώ ότι είναι δείγμα ευθύνης και ανιδιοτελούς αγάπης προς τον σύλλογο η απόφασή μου να σταθώ μακριά από την διοικητική λειτουργία του Παναθηναϊκού έχοντας πλήρη εμπιστοσύνη στο πρόσωπό σας και στις επιλογές σας...."

Δεν υπάρχουν σχόλια: