26 Μαΐου 2009

«Θα πάω εκεί που θα παίζω» τόνισε ο Ματ Ντάρμπισιρ

Με γνώμονα τον χρόνο συμμετοχής και το καλό της καριέρας του θα αποφασίσει ο Ματ Ντάρμπισιρ την ομάδα στην οποία θα συνεχίσει την καριέρα του. Αυτό υποστήριξε σε συνέντευξη που παραχώρησε στον αγγλικό Τύπο. Ο 23χρονος επιθετικός τόνισε ότι θα ήταν ευτυχισμένος να μείνει στην Μπλάκμπερν αλλά αν παίζει περισσότερο στον Ολυμπιακό επιθυμεί να μείνει στον Πειραιά. Αλλωστε, όπως δήλωσε, πέρασε «υπέροχα στον Ολυμπιακό και νιώθω ευγνώμων».

«Αν παίζω περισσότερο στον Ολυμπιακό θα πάω εκεί»

«Αν πρόκειται να έχω αρκετό χρόνο συμμετοχής στην Μπλάκμπερν, θα ήμουν παραπάνω από ευτυχισμένος να παραμείνω. Γιατί να μην είμαι;

»Αν όμως παίζω περισσότερο στον Ολυμπιακό, θα πάω εκεί. Είμαι επαγγελματίας ποδοσφαιριστής για να παίζω ποδόσφαιρο και όχι για να κάθομαι στον πάγκο ή να παίζω για τις ρεζέρβες», είπε αρχικά ο Ντάρμπισιρ και πρόσθεσε:

«Είμαι σε μία ηλικία που είναι απαραίτητο να παίζω. Πρέπει να το κάνω αυτό για το καλό της καριέρας μου. Εχω περάσει μεγάλο χρονικό διάστημα στην Μπλάκμπερν και αγαπώ τον σύλλογο.

»Οι φίλαθλοι μου έχουν συμπεριφερθεί καταπληκτικά και ακόμα το κάνουν. Θα πρέπει όμως να πάω εκεί που θα είναι το καλύτερο για την καριέρα μου».

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, ο Ολυμπιακός δεν έχει καταθέσει ακόμα την επίσημη πρότασή του για τον Ντάρμπισιρ αλλά η Μπλάκμπερν σκοπεύει να πάρει καλά λεφτά για τον 23χρονο επιθετικό, ο οποίος έπαιξε καταλυτικό ρόλο με τα τέρματα που σημείωσε στην κατάκτηση πρωταθλήματος και κυπέλλου.

«Είμαι ευγνώμων στον Ολυμπιακό»

Αναφερόμενος στις εμπειρίες που αποκόμισε στην Ελλάδα και τον Ολυμπιακό, τόνισε: «Ήταν υπέροχα στον Ολυμπιακό. Πήγα στην Ελλάδα για να παίξω ποδόσφαιρο, αυτό ήταν το βασικό μέλημά μου, αλλά είχα επίσης την ευκαιρία να μάθω μία νέα γλώσσα κι έναν νέο πολιτισμό.

»Τέτοιες ευκαιρίες δεν έχεις συχνά στη ζωή σου και είμαι ευγνώμων στον Ολυμπιακό. Δεν ξέρω τι επιφυλάσσει το μέλλον για μένα και είμαι απολύτως ειλικρινής με αυτό που λέω. Ξέρω ότι ο Ολυμπιακός ενδιαφέρεται να με κρατήσει, αλλά μέχρις εκεί για την ώρα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: