15 Μαΐου 2009

Θέλει να έρθει στον Ολυμπιακό ο Μπόμπο

Ο Βραζιλιάνος επιθετικός της Μπεσίκτας, Ντέιβισον Ροζέιρο ντα Σίλβα ή αλλιώς… Μπόμπο, εμφανίζεται έτοιμος να πάρει μεταγραφή για τον Ολυμπιακό. Στην Αθήνα εκπρόσωποι του παίκτη, για να συζητηθεί το οικονομικό μέρος της συμφωνίας, με τις εξελίξεις να αναμένονται θετικές. Στο προσκήνιο και ο Εντμίλσον.

Ο Μπόμπο έχει ξετρελάνει κόσμο με τις εμφανίσεις του στην Τουρκία, πετυχαίνοντας τη φετινή σεζόν 17 γκολ με τη φανέλα της Μπεσίκτας και ο Ολυμπιακός προσπαθεί να τον φέρει στην Ελλάδα, για παρτενέρ του Ντιόγο, με τον οποίο πιστεύουν οι άνθρωποι των Πειραιωτών, πως ταιριάζει απόλυτα ο εκρηκτικός άσος.

Οι εξελίξεις "τρέχουν" και αναμένεται άμεσα συνάντηση του Γιάννη Χρυσικόπουλου, με ανθρώπους του παίκτη, για να βρεθεί η "χρυσή τομή" και να αγωνιστεί ο Βραζιλιάνος στο Καραϊσκάκη από τη νέα σεζόν.

Με δηλώσεις του στην εφημερίδα "Πρωταθλητής", ο Μπόμπο τάχθηκε υπέρ μίας τέτοιας μετακίνησης, λέγοντας πως καλύπτεται στο απόλυτο από τις φιλοδοξίες των "ερυθρολεύκων". Επίσης, κάνει ειδική μνεία στον Ντουντού…

Οι δηλώσεις του Μπόμπο:

"Είμαι πολύ ευτυχισμένος γιατί βοήθησα την ομάδα μου να φτάσει στον στόχο της. Κατακτήσαμε το κύπελλο και πλέον μας μένουν τρεις αγωνιστικές. για να πάρουμε και το πρωτάθλημα και να κλείσουμε τη χρονιά με τον ιδανικότερο τρόπο. Είμαι χαρούμενος. αλλά τα πανηγύρια μπορούν να περιμένουν. Πρέπει να πάρουμε το πρωτάθλημα και μετά θα γιορτάσουμε.

Και εγώ από τις εφημερίδες μαθαίνω ότι υπάρχει ενδιαφέρον από τον Ολυμπιακό. Προσωπικά δεν έχω...

καμία επαφή με την ελληνική ομάδα. Ούτε ο ατζέντης μου, μου έχει πει κάτι για τον Ολυμπιακό. Αν μου έρθει πρόταση και βέβαια θα την συζητήσω, αν και όπως γνωρίζετε έχω συμβόλαιο με την Μπεσίκτας και θα πρέπει να πάρω το ΟΚ από την ομάδα μου. Αν τα βρουν οι ομάδες, εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα να έρθω στην Ελλάδα. Ο Ολυμπιακός με καλύπτει ως σύλλογος και θα ήθελα να παίξω για αυτόν. Επαναλαμβάνω, όμως, ότι δεν έχω τίποτα στα χέρια μου και όπως ότι λέμε είναι υποθετικό.

Γνωρίζω καλά τον Ολυμπιακό. Έχω δει αρκετά παιχνίδια του στην τηλεόραση όλα αυτά τα χρόνια στην Τουρκία. Είναι ομάδα επιπέδου Τσάμπιονς Λιγκ και δεν είναι δύσκολο να την παρακολουθείς. Γνωρίζω ότι παίρνει συνέχεια το πρωτάθλημα και πως διαθέτει πολλούς λατινοαμερικάνους παίκτες στο ρόστερ του. Είδα εκτεταμένα στιγμιότυπα από τον τελικό κυπέλλου Ελλάδας. Έδειξε εδώ η τηλεόραση περίπου είκοσι λεπτά από τον αγώνα του Ολυμπιακού με την ΑΕΚ, τα γκολ, στην κανονική διάρκεια, στην παράταση και τα πέναλτι, και παρακολούθησα την συγκλονιστική εξέλιξη του αγώνα".

"Ο Ντουντού είναι μεγάλος παίκτης. Ξέρω και τον Ντιόγκο καλά. Επίσης γνωρίζω τον Νικοπολίδη. Υπάρχουν πολλοί σπουδαίοι παίκτες στον Ολυμπιακό. Το Καραϊσκάκη είναι μία δυνατή έδρα. Όλες οι ελληνικές έδρες είναι δύσκολες και του Ολυμπιακού ακόμα περισσότερο. Ο κόσμος είναι παθιασμένος με την ομάδα όπως εδώ στην Τουρκία. Ξέρω ότι είναι φανατικοί οι φίλαθλοι του Ολυμπιακού. Δεν ξέρω αν θα έρθω να παίξω μπάλα στην Ελλάδα, αλλά για διακοπές στην Ελλάδα θα έρθω σίγουρα".

Δεν υπάρχουν σχόλια: