5 Μαΐου 2009

Ονειρο ζωής ο Ολυμπιακός για τον Ζαουάντ Ζαϊρί

Στα γραφεία του Ολυμπιακού βρέθηκε ο Ζαουάντ Ζαϊρί το μεσημέρι της Τρίτης, όπου υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο με την ομάδα του Ολυμπιακού, ενώ εξερχόμενος από αυτά προχώρησε και σε δηλώσεις προς τους εκπροσώπους του Τύπου, εκφράζοντας την πλήρη ικαονποίηση του για την εν λόγω εξέλιξη.

«Το να παίξω σε μια μεγάλη ομάδα σαν τον Ολυμπιακό, είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα. Το ότι η ομάδα αγωνίζεται στο Τσάμπιονς Λιγκ αποτελεί πρόκληση για μένα. Είμαι απόλυτα έτοιμος και νιώθω σίγουρος για τον εαυτό μου.

»Εχω ξαναπαίξει σε ομάδα υψηλού επιπέδου και θέλω να βοηθήσω...


στην υλοποίηση των στόχων του Ολυμπιακού. Είχα γνωρίσει το θερμό κοινό του Ολυμπιακού πριν πέντε χρόνια.

»Εστω και με καθυστέρηση κατάφερα να έρθω στον Ολυμπιακό και νιώθω ευτυχισμένος».

Στη συνέχεια αναφέρθηκε και στο που προτιμά να παίζει, αφήνοντας πάντως την απάντηση για τον προπονητή του.

«Δεν έχω πρόβλημα. Αυτό είναι απόφαση του προπονητή. Εγώ μπορώ να παίξω και δεξιά και αριστερά και στον άξονα».

Αναφορικά με το αν θα ταλαιπωρεί τους αντιπάλους του Ολυμπιακού όπως έπραξε και με τον Ολυμπιακό κατά τη θητεία του σε Σοσό και Αστέρα Τρίπολης, είπε:

«Θα προσπαθήσω να κάνω το ίδιο και με τους αντιπάλους του Ολυμπιακού. Εχω αρκετό χρόνο να προετοιμαστώ κατάλληλα ώστε να παρουσιαστώ έτοιμος».

Δεν υπάρχουν σχόλια: