7 Απριλίου 2009

Ποντόλσκι: "Δε θα δείξω έλεος στη Μπάρτσα"

Μπορεί να είναι θαυμαστής της Μπαρτσελόνα ο Λούκας Ποντόλσκι αλλά σύμφωνα με δηλώσεις του δεν πρόκειται να της χαριστεί.
Ο Γερμανός επιθετικός της ομάδας του Μονάχου μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα της Uefa για την επικείμενη μάχη των Βαυαρών κόντρα στην Μπαρτσελόνα στο Κάμπ Νού.
Αναλυτικά τα λόγια του Ποντόλσκι: "Είμαι μεγάλος θαυμαστής της Μπαρτσελόνα από μικρό παιδί αλλά δεν σκοπεύω να της χαριστώ την Τετάρτη."
"Πάμε στη Βαρκελώνη για να πάρουμε την ισοπαλία. Θέλουμε ένα καλό αποτέλεσμα για να ξεχάσουμε τη συντριβή μας από την Βόλφσμπουργκ. Αυτός είναι ο στόχος μου."
"Εδώ και πολλά χρόνια αγαπάω δύο ομάδες, την Κολωνία και την Μπαρτσελόνα.Θυμάμαι πως η Μπαρτσελόνα είχε παίκτες όπως ο Στόιτσκοφ, ο Ριβάλντο και ο Ρομάριο."
"Όταν έπαιζα στο σχολείο τα υπόλοιπα παιδιά με φώναζαν Ριβάλντο. Μερικές φορές φώναζα και εγώ τον ευατό μου έτσι. Κάθε παιδί έχει ένα είδωλο και ο Ριμπο ήταν το δικό μου."

Δεν υπάρχουν σχόλια: