3 Απριλίου 2009

Ο Μπλάνκο θέλει να μείνει στην ΑΕΚ ως... πρωταθλητής

Αποφασισμένος να εξαντλήσει το συμβόλαιό του με την ΑΕΚ, που λήγει το 2011, εμφανίστηκε ο Ισμαέλ Μπλάνκο, διαψεύδοντας έτσι τις φήμες που τον θέλουν να συνεχίζει την καριέρα του σε ομάδα του εξωτερικού από το προσεχές καλοκαίρι.

«Εγώ έχω προετοιμαστεί να παίξω μπάλα άλλα δύο χρόνια στην ΑΕΚ, όσο προβλέπει το συμβόλαιο που έχω υπογράψει. Οπως έχω ξαναπεί, νιώθω πολύ ωραία στην ΑΕΚ και στην Αθήνα, όπου υπάρχει ασφάλεια για την οικογένειά μου» τόνισε ο αργεντίνος επιθετικός της Ενωσης στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ.

Παράλληλα, αποκάλυψε τον μεγάλο του στόχο: «Αυτό που θέλω με την ΑΕΚ, είναι ένα πρωτάθλημα».

Τέλος, απέδωσε στην ένταση της στιγμής το επεισόδιο που είχε με τον προπονητή του, Ντούσαν Μπάγεβιτς, όταν έγινε αλλαγή στον πρώτο ημιτελικό αγώνα του Κυπέλλου hol κόντρα στον Πανσερραϊκό.

«Από τον Μπάγεβιτς καταλαβαίνουμε ακριβώς τι μας ζητάει στο γήπεδο» είπε, ενώ εξομολογήθηκε ότι «...όταν χάνω γκολ, θέλω να πεθάνω!».

Δεν υπάρχουν σχόλια: