13 Απριλίου 2009

Δεν υπάρχει καμία συμφωνία, ξεκαθαρίζει ο Βαλβέρδε

Ο Ερνέστο Βαλβέρδε δεν έριξε τίτλους τέλους στο σίριαλ της παραμονής του στον πάγκο του Ολυμπιακού, καθώς μετά τον αγώνα με τη Λάρισα τόνισε ότι «οι διαπραγματεύσεις συνεχίζονται και δεν ξέρω που θα καταλήξουμε». Έτσι, ο Ισπανός τεχνικός δεν επιβεβαίωσε την αισιοδοξία που κυριαρχεί στο Λιμάνι μετά την συνάντησή του με τον Σωκράτη Κόκκαλη.

«Δεν υπάρχει συμφωνία, δεν έχει κλείσει τίποτα. Η δέσμευσή μου με τον Ολυμπιακό είναι για ένα χρόνο και φτάνει στο τέλος της. Δεν υπάρχει τίποτα νεότερο, οι διαπραγματεύσεις συνεχίζονται και δεν ξέρω που θα καταλήξουμε. Δεν θέλω να κοροϊδεύω, αυτή είναι η αλήθεια και μην βιάζεστε» είπε χαρακτηριστικά ο Βαλβέρδε.

«Όλος ο κόσμος αναρωτιέται το ίδιο πράγμα. Η δέσμευση είναι για έναν χρόνο. Η ομάδα μου έκανε μία πρόταση. Συζητάμε για να δούμε αν μπορούμε να ανανεώσουμε» πρόσθεσε ο 45άχρονος τεχνικός.

Σε ερώτηση για το αν έρθει ο μάνατζερ του, απάντησε:

«Ο μάνατζέρ μου έχει έρθει πολλές φορές στην Ελλάδα. Μπορεί να γίνει μία συνάντηση, μπορεί και όχι. Θα δούμε. Δεν έχω κάτι που να με απασχολεί. Όλα πάνε καλά. Κερδίζουμε το πρωτάθλημα. Όσον αφορά στην απόφασή την δική μου, αν υπάρχει κάτι να ανακοινωθεί θα ανακοινωθεί. Το μοναδικό πρόβλημα είναι η βιασύνη για να μάθουν όλοι το τι θα γίνει. Μην μπερδεύουμε την βιασύνη του συλλόγου με την βιασύνη των δημοσιογράφων.

» Το κλίμα είναι πολύ καλό. Οι σχέσεις μου με την ομάδα και τον πρόεδρο είναι πολύ καλές. Αυτήν την στιγμή υπάρχουν συζητήσεις. Πιστεύω ότι επιμένουμε πολύ σε αυτό το θέμα ενώ σας λέω την αλήθεια. Δεν θέλω να κοροϊδέψω κανέναν. Δεν θέλω να δώσω καμία λανθασμένη εικόνα. Ο σύλλογος μού ζήτησε να ξεκινήσουμε διαπραγματεύσεις και αυτό γίνεται».

Δεν υπάρχουν σχόλια: