8 Μαρτίου 2009

Γκέκας: "Μπορώ δίδυμο με Κράουτς"

Ο Φάνης Γκέκας ζήτησε από τον προπονητή της Πόρτσμουθ, Πολ Χαρτ, να του δώσει την ευκαιρία και να τον βάλει στην βασική ενδεκάδα ως παρτενέρ του Πίτερ Κράουτς στην επίθεση.
Ο Έλληνας άσος πήγε την τελευταία ημέρα του Ιανουαρίου στους "πομπέις" ως δανεικός από την Μπάγερ Λεβερκούζεν, αλλά δεν έχει πάρει ούτε λεπτό συμμετοχής μέχρι τώρα.

Ο 28άχρονος κατανοεί πως ο Χαρτ δεν ήταν αυτός που τον έφερε στο "Φράτον Παρκ", αυτό το έκανε ο Τόνι Άνταμς, όμως εκτιμά πως μπορεί να πετύχει στην Αγγλία με την Πόρτσμουθ.
"Δεν ήρθα στον σύλλογο για να κάθομαι στην κερδίδα, ούτε για τουρισμό", τονίζει χαρακτηριστικά ο Γκέκας.
"Ήρθα εδώ για να προσπαθήσω να βοηθήσω την Πόρτσμουθ να παραμείνει στην Πρέμιερ Λιγκ και να βρω τον εαυτό μου έπειτα έξι μήνες απραξίας στην Λεβερκούζεν".

"Καταλαβαίνω ότι η απόλυση του Τόνι Άνταμς δεν με βοήθησε. Ήταν κάτι πολύ κακό για μένα, κακό πολύ χρονικά".

"Ο κύριος Χαρτ δεν με ξέρει καλά κάι είναι λογικό να στρέφεται σε άλλους παίκτες που ξέρει καλύτερα. Προσπαθώ όμως, κάνω ότι μπορώ, μέσω της προπόνησης πιστεύω πως είναι προφανές ότι το δίδυμο που συνθέτω με τον Κράουτς στην επίθεση μπορεί να λειτουργήσει".

"Νιώθω πως έχω προσαρμοστεί πλέον, νιώθω σαν το σπίτι μου. Δεν μου παίρνει πολύ χρόνο αυτό. Μου αρέει πολύ η πόλη και μπορώ να πω πως είμαι εντυπωσιασμένος με αυτά που βρήκα εδώ".

"Η Πόρτσμουθ είναι ένας πολύ οργανωμένος σύλλογος, με εξαιρετικές εγκαταστάσεις. Θέλω πραγματικά να πάρω την ευκαιρία να παίξω και να κάνω το καλύτερο στο γήπεδο".

Gif Banners

Δεν υπάρχουν σχόλια: