8 Μαρτίου 2009

Μουρίνιο:"Υποψήφιος διάδοχος του Φέργκιουσον"

Θετικός στο ενδεχόμενο να διαδεχθεί τον Σερ Άλεξ Φέργκιουσον στην Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ εμφανίστηκε ο Ζοσέ Μουρίνιο.
Ο Σκωτσέζος τεχνικός δεν έχει αποφασίσει ακόμη πότε θα αποσυρθεί αλλά ο Πορτογάλος προπονητής περιμένει ότι θα είναι στην λίστα των υποψήφιων διαδόχων. "Έχω μπροστά μου σπουδαίες δουλειές αλλά δεν ξέρω ποιά θα επιλέξω.
Αν θέλετε να διαψεύσω ότι θα είμαι προπονητής της Μάντσεστερ Γιουάιτεντ, δεν θα το κάνω. Ιδιαίτεροι σύλλογοι, χρειάζονται ιδιαίτερους προπονητές οπότε στην θεωρία μπορεί να δουλέψει. Κανείς όμως δεν ξέρει το μέλλον στο ποδόσφαιρο", είπε πιο χαρακτηριστικά και πρόσθεσε:
"Η αγγλική ομοσπονδία με ήθελε για προπονητή και είναι η μεγαλύτερη δουλειά στην Αγγλία, οπότε είμαι σίγουρος ότι όταν ο Σερ Άλεξ Φέργκιουσον αποφασίσει να αποσυρθεί, θα κοιτάξουν για τους καλύτερους προπονητές στον κόσμο και σίγουρα και εγώ θα είμαι σε αυτή την κατηγορία.
Σε πόσο χρόνο δεν μπορώ να πω γιατί δεν ξέρω πότε ο Σερ Άλεξ θα αποσυρθεί. Όταν όμως κοουτσάρεις μία ομάδα νικητών δεν θέλεις να σταματήσεις. Όταν έχεις και την υγεία σου δεν υπάρχει λόγος να το κάνεις".

Δεν υπάρχουν σχόλια: