8 Μαρτίου 2009

Κυργιάκος: "Ήρθα στην ΑΕΚ για τον Ντέμη"

Ο Σωτήρης Κυργιάκος επέστρεψε το περασμένο καλοκαίρι στην Ελλάδα για λογαριασμό της ΑΕΚ και έγινε αποδεκτός από τους οπαδούς της "Ένωσης", αναγνωρίζοντας την μέχρι σήμερα προσφορά του στην ομάδα.
Ο αρχηγός της ΑΕΚ κράτησε την υπόσχεση του που είχε δώσει στον Ντέμη Νικολαϊδη, αφήνοντας το εξωτερικό για λογαριασμό της ΑΕΚ, όπως δηλώνει σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα το "Goal": "Kλείνω τα αυτιά μου σε ότι ακούγεται για τα διοικητικά. Δεν με ενδιαφέρουν. Εγώ ήρθα στην ΑΕΚ επί εποχής Ντέμη και δεν στο κρύβω ότι ήρθα για τον Ντέμη.

Του το είχα υποσχεθεί πριν από ένα χρόνο ότι όταν επιστρέψω στην Ελλάδα θα έρθω για λογαριασμό της ΑΕΚ. Και το έκανα. Και πιστεύω ότι άτομα σαν τον Νικολαϊδη θα έπρεπε να υπάρχουν πολλά στο ελληνικό ποδόσφαιρο.

Είναι γεγονός ότι έγινε μεγάλος ντόρος. Μέχρι που γράφτηκε ότι θα συνταξιοδοτηθώ. Ενόχλησε πολλούς αυτό το συμβόλαιο. Και το ποσό και τα χρόνια. Εάν αυτοί που τα είπαν και τα γράψανε ήταν διοίκηση, ας μην με έπαιρναν. Θα πω μόνο αυτό για να τους ησυχάσω: ότι εγώ ξέρω να τιμώ τα συμβόλαια μου, αλλά ποτέ δεν κάθομαι πάνω σε αυτά
.

Όπου και αν έπαιξα η σχέση μου με τον κόσμο ήταν πραγματικά ιδιαίτερη. Εδω ταιριάζει αυτό που είπα παραπάνω. Ότι τιμώ το συμβόλαιο μου και δεν κάθομαι πάνω σε αυτό. Αυτό ο κόσμος το βλέπει και το εκτιμά. Το ίδιο συμβαίνει και εδώ. Παίζω για την ομάδα, παίζω για τον κόσμο της ΑΕΚ".

Η συζήτηση δεν θα μπορούσε να μην περιστραφεί και γύρω από τον Παναθηναϊκό αλλά και τον περίφημο αγώνα των "πρασίνων" στην Ριζούπολη: "Είναι η ομάδα που με ανέδειξε. Το ματς στην Ριζούπολη είναι μία μεγάλη ιστορία για την οποία γράφτηκαν και ειπώθηκαν πολλά, χωρίς όμως να ανταποκρίνονται στην αλήθεια. Δεν έχω μιλήσει ποτέ για αυτό το θέμα και ούτε τώρα θα το κάνω.

Επιγραμματικά θα σου πω το εξής: "τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο δεν ήθελα να φύγω. Το είπα, αλλά η απάντηση που πήρα τότε ήταν ότι δεν πρέπει να πω όχι. Για τίποτα δεν έχω μετανιώσει, γιατί τίποτα δεν έκανα. Εάν οι συμφωνίες των δύο ομάδων ήταν τόσο πρόχειρες εγώ δεν ευθύνομαι. Δεν θα επέτρεπα όμως σε κανέναν να μου κόψει την μπάλα.

Στο ματς της Ριζούπολης η διοίκηση τότε έπρεπε να σηκωθεί από τον καναπέ της και να πάρει την ομάδα από το γήπεδο. Για μένα εκείνο το ματς δεν έπρεπε να γίνει".

Δεν υπάρχουν σχόλια: