31 Μαρτίου 2009

Τα ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΛΙΚΙΑ με τον Τζόρτζεβιτς...

Διαβάζω σε κάθε… αντικειμενικό blog ή σάιτ, από τα γνωστά που «γλύφουν» τους οπαδούς του Ολυμπιακoύ, για τον «μεγάλο αρχηγό Τζόρτζεβιτς», το «μεγάλο αντίο του αρχηγού κ.λ.π.»
Πρόκειται για ΚΑΡΑΓΙΚΟΖΗΛΙΚΙ αισχίστου είδους, αφού ο φαλακρός Σέρβος του Ολυμπιακού συνδέθηκε με την πλέον ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΠΕΡΙΟΔΟ του ελληνικού ποδοσφαίρου, με το ΚΑΘΕΣΤΩΣ τύπου… Έριχ Χόνεκερ που επέβαλε ο Κόκκαλης και η ΣΥΜΜΟΡΙΑ του στην εγχώρια ποδοσφαιρική πιάτσα, αλλά και με τα 12 ΚΑΛΠΙΚΑ πρωταθλήματα που κέρδισε η ομάδα του Πειραιά, με διαιτησίες, Μητρόπουλους, Γκαγκάτσηδες κ.λ.π!
Γι αυτό να σταματήσουν να «γλύφουν» τους… άρρωστους Ολυμπιακούς, οι διάφοροι «αντικειμενικοί» ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ των blog και των site γιατί μας προκαλούν…

Ένας αναγνώστης

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΘΑ ΤΟ ΕΓΚΡΙΝΕΙΣ?αν η πιο μαυτη σελιδα του τζολε ειναι η συνδεση του με τον Κοκκαλη τοτε των δικων σας ΔΟΜΑΖΟΥ,ΑΝΤΩΝΙΑΔΗ,ΣΟΥΡΠΗ ΕΛΕΥΘΕΡΑΚΗ ΓΡΑΜΜΟΥ,ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΜΕΣΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΧΑΡΑΓΜΕΝΟ ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ?ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΦΑΙΝΕΣΑΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΠΙΤΣΙΡΙΚΟΣ ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΙΣΤΟΡΙΑ
ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΙΣ ΕΞΥΠΝΑΔΕΣ. ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΔΕΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΧΟΥΝΤΑ ΑΓΟΡΑΚΙ ΜΟΥ ΓΛΥΚΟ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΙΣ....

Ανώνυμος είπε...

Χούντα η μία (των "μαύρων" συνταγματαρχών) , χούντα και ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ (του "κόκκινου" Σωκράτη) η άλλη!
Μην με βάζεις να διαλέξω...

ΥΓ: Και μακάρι να είμουν πιτσιρίκος αλλά δεν είμαι...

Ο ίδιος αναγνώστης

Ανώνυμος είπε...

O Τζόρτζεβιτς ήταν ο ΠΙΟ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟΣ παίχτης του Ολυμπιακού τα τελευταία χρόνια! Πήρε τα πιο ΠΕΤΣΙΝΑ πέναλτι, διαμαρτυρότανε συνεχώς στους διαιτητές και προκαλούσε όλους τους νοήμονες φιλάθλους!
Καλά τα λές φίλε μου...

Ανώνυμος είπε...

ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΔΗΛΑΔΗ ΚΕΡΔΙΖΕ ΠΕΤΣΙΝΑ ΑΥΤΟΣ ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟΝ ΤΙΜΑΜΕ
ΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ .Ο ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗΣ ΘΑ ΠΟΥΜΕ ΜΗΔΕΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑΤΙ ΕΚΑΝΕ ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΕΣ ΕΛΕΟΣ ΚΑΙ Ο ΟΠΑΔΙΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΜΑΣ ΕΙΜΑΙ 47.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΧΟΥΝΤΕΣ ΦΙΛΕ ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ
ΑΣΕ ΤΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗ...ΧΟΥΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΡΙΑ,ΑΡΤΟΣ ΚΑΙ ΘΕΑΜΑΤΑ ΘΥΜΑΣΑΙ.....

Ανώνυμος είπε...

Ποιός αναγνώστης και παραμύθια;
..
.
.
.
.
Βγες και πες μωρή κότα λυράτη, πως ντρέπεσαι (;) να το γράψεις με την υπογραφή σου, μη χάσεις κανένα hit και άσε τα κόλπα αυτά bet-gr. Τα έκανε και ο Κουρής παλαιότερα.

Betgreece είπε...

Έχω... γραμμένα τα hit από κάποιους τύπους σαν και εσένα αλλά και τους ομοίους σου!
Δεν ΣΑΣ ΘΕΛΩ ως επισκέπτες στο blog μου, αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει και τεχνική δυνατότητα να σας αποκλείσω!
Το εξαιρετικό σχόλιο πάντως μου το έστειλε ΑΓΝΩΣΤΟΣ αναγνώστης, τον οποίο ΠΑΡΑΡΑΚΑΛΩ και ΠΡΟΣΚΑΛΩ να το κάνει συχνότερα! Βρίσκεται 100% στην "γραμμή" του blog μου και θα τον χρήσω ΕΠΙΤΙΜΟ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟ...

ΥΓ: Όσο για τον Κουρή πραγματικά δεν κατάλαβα τον... βαθυστόχαστο συλλογισμό σου. Αλλά πόσο IQ άραγε να διαθέτει ένας ΟΠΑΔΟΣ και ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ του Κόκκαλη σαν και εσένα και τους ομοίους σου;