2 Μαρτίου 2009

Ο Κατουράνης κορυφαίος της Μπενφίκα για το 2008!

Ο έλληνας διεθνής μέσος, Κώστας Κατσουράνης, βραβεύτηκε ως ο καλύτερος ποδοσφαιριστής της χρονιάς για την Μπενφίκα, στο πλαίσιο της εκδήλωσης για τον εορτασμό των 105 χρόνων από την ίδρυση του πορτογαλικού συλλόγου.
«Είμαι πολύ χαρούμενος, αλλά αυτό το βραβείο δεν ανήκει μόνο σε εμένα, αλλά σε όλη την ομάδα. Θέλουμε να κατακτήσουμε το φετινό πρωτάθλημα και αυτό είναι σημαντικότερο από οποιαδήποτε προσωπική διάκριση.
»Εγώ και οι συμπαίκτες μου θα κάνουμε ότι μπορούμε, για να πετύχουμε τους στόχους μας», δήλωσε αρχικά ο Κατσουράνης και συνέχισε, αναφερόμενος στους δύο συνυποψήφιους για το βραβείο, Λουιζάο και Μάξι Περέιρα:

«Δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα, καθώς το βραβείο είναι για όλους. Δεν με ενδιαφέρουν τα προσωπικά βραβεία, αυτό που θέλω είναι να κατακτήσω το φετινό πρωτάθλημα με την Μπενφίκα. Παρόλα αυτά, είμαι πολύ χαρούμενος που αναγνώρισαν την προσφορά μου οι οπαδοί της ομάδας».

Δεν υπάρχουν σχόλια: