31 Μαρτίου 2009

ΑΕΚ: Στροφή... 180 μοιρών από Μαϊστόροβιτς

Θορυβημένος από τον… ντόρο που προκλήθηκε από τις δηλώσεις του πως φιλοδοξεί να συνεχίσει την καριέρα του σε σύλλογο μεγαλύτερο της ΑΕΚ, ο Ντάνιελ Μαϊστόροβιτς προέβη σε διευκρινιστική δήλωση μέσω της ιστοσελίδας της «Ένωσης».

«Ήταν μια παρεξήγηση των όσων είπα από τον συγκεκριμένο δημοσιογράφο. Θέλω να διευκρινίσω ότι πράγματι είμαι ακόμη "πεινασμένος" για ποδόσφαιρο αλλά στόχος μου είναι να τα δώσω όλα για την ΑΕΚ. Έχω δυο χρόνια συμβόλαιο ακόμη με την ΑΕΚ και στη σκέψη μου είναι μόνο η ομάδα μου. Η ΑΕΚ είναι μια μεγάλη ομάδα, με φανταστικό κοινό, που με αγκάλιασε από την πρώτη στιγμή. Είμαι 100% συγκεντρωμένος στην ομάδα και δεν έχω στο μυαλό μου να φύγω. Το σίγουρο είναι ότι θα τα δώσω όλα για την ομάδα μου, ώστε μαζί με τους συμπαίκτες μου να κατακτήσουμε το Κύπελλο και να παίξουμε τη νέα χρονιά στην Ευρώπη», τόνισε ο 31χρονος άσος.

Οι δηλώσεις που δημοσιεύτηκαν το μεσημέρι της Δευτέρας στον Τύπο της Σουηδίας ανέφεραν: «Έκανα καλή επιλογή ομάδων, προς τη σωστή κατεύθυνση. Από τη στιγμή που πήγα στη Βασιλεία πηγαίνω καλά και η μεταγραφή στην ΑΕΚ μού έδωσε επιπλέον ώθηση. Η ΑΕΚ είναι μεγάλος σύλλογος, υπάρχει μεγάλη πίεση, πρέπει να παίζεις πάντα καλά και υπάρχουν 13 αθλητικές εφημερίδες που είναι πάνω από το κεφάλι σου συνέχεια. Υπάρχει πίεση από τον Τύπο. Δεν είμαι απολύτως ικανοποιημένος παίζοντας απλώς στην ΑΕΚ. Είμαι ακόμη νέος και έχω ακόμη μπροστά μου αρκετά χρόνια καλού ποδοσφαίρου».

Οι διοικούντες την ΠΑΕ ΑΕΚ δεν είναι αρνητικοί στο ενδεχόμενο να παραχωρηθεί κάποιος παίκτης, αρκεί φυσικά να μπει στα ταμεία της ομάδας ένα ικανοποιητικό ποσό, με το οποίο θα αποκτηθεί ένας άξιος αντικαταστάτης και θα περισσέψουν κάποια χρήματα για περαιτέρω ενίσχυση. Στην κατηγορία παικτών με μεταπολιτική αξία συμπεριλαμβάνονται ακόμη οι Κυργιάκος, Μπλάνκο, Τζεμπούρ, Σκόκο και Εντίνιο, ενώ διαρκώς ανεβαίνουν οι μετοχές του Ταχτσίδη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: