3 Φεβρουαρίου 2009

Χαριστέας: «Τιμή μου να παίξω στη Λεβερκούζεν»

Ενθουσιασμένος με τη νέα προοπτική που ανοίγεται στην καριέρα του είναι ο Άγγελος Χαριστέας. Ο διεθνής επιθετικός παρουσιάστηκε και επίσημα από τους ιθύνοντες της Μπάγερ Λεβερκούζεν, ομάδας που θα προσφέρει τις υπηρεσίες του ως το καλοκαίρι: «Είναι τιμή μου που βρίσκομαι εδώ», ανέφερε μεταξύ άλλων ο υψηλόσωμος στράικερ.
«Σαφώς και μίλησα με τον Φάνη για να μου πει τη γνώμη του για την ομάδα. Τον ρώτησα για τον τρόπο που γίνονται οι προπονήσεις, καθώς και για την ατμόσφαιρα που επικρατεί στα αποδυτήρια της ομάδας. Είχε μόνο καλά λόγια να πει και είμαι πολύ χαρούμενος που έχω την ευκαιρία να δείξω τις ικανότητες μου στην Μπάγερ Μονάχου. Είναι τιμή μου που βρίσκομαι εδώ», τόνισε χαρακτηριστικά ο Χαριστέας.
Από τη μεριά του, ο τεχνικός διευθυντής των «ασπιρίνων», Ρούντι Φέλερ αναφέρθηκε και στην αποχώρηση του επίσης Έλληνα επιθετικού, Φάνη Γκέκα: «Μαζί με τον Φάνη αναζητούσαμε λύση αρκετό καιρό, διότι δεν ήταν ευχαριστημένος με αυτή την κατάσταση (σ.σ. που δεν έπαιρνε χρόνο συμμετοχής). Δεν δημιούργησε κανένα πρόβλημα, αλλά αναζητούσε νέα πρόκληση στην καριέρα του. Τον δώσαμε δανεικό γιατί δεν βρήκαμε ικανοποιητική λύση. Ο ρόλος του Άγγελου Χαριστέα θα είναι ο ίδιος: Εάν χρειαστεί θα μπορεί να μπει μέσα και να μας βοηθήσει οποιαδήποτε ώρα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: