4 Φεβρουαρίου 2009

Έκανε το όνειρό του πραγματικότητα ο Μπασινάς

Στην παγωμένη Αγγλία έφτασε την Τρίτη ο Αγγελος Μπασινάς, υπέγραψε συμβόλαιο διάρκειας 18 μηνών με την Πόρτσμουθ και παρουσιάστηκε επισήμως με τη νέα φανέλα του ανά χείρας.
«Είμαι πολύ χαρούμενος που ήρθα τελικά στην Αγγλία για να παίξω για τους 'πομπέι'. Αγωνίστηκα δύο χρόνια στην Ισπανία και είναι μια καλή ευκαιρία για εμένα να βελτιωθώ αγωνιζόμενος σε ακόμα ένα ισχυρό πρωτάθλημα» δήλωσε ο Αγγελος Μπασινάς ως παίκτης της Πόρτσμουθ πλέον.
Στον επίσημο δικτυακό τόπο των «πομπέι» γίνεται αναφορά στο ότι ο αρχηγός της Εθνικής μας ομάδας είναι μαθημένος στα δύσκολα, καθώς είχε αγωνισθεί στη Μαγιόρκα όταν πάλευε για την παραμονή της στο πρωτάθλημα Ισπανίας.
Το ίδιο υποστήριξε και ο Έλληνας άσος:
«Όταν είχα πάει στη Ρεάλ Μαγιόρκα, η ομάδα ήταν ουραγός της βαθμολογίας και σε πολύ χειρότερη θέση από ό,τι βρίσκονται οι 'πομπέι' αυτήν τη στιγμή.
» Πιστεύω στον εαυτό μου, πιστεύω στην ποιότητα της ομάδας και θα είναι μια διαφορετική εμπειρία από αυτήν που είχα στην Ισπανία.
» Ήταν όνειρό μου να αγωνισθώ στην πρέμιερ λιγκ και όταν ενημερώθηκα για το ενδιαφέρον της Πόρτσμουθ, δεν χρειάστηκε καν να το σκεφτώ. Ήταν ξεκάθαρο για εμένα ότι ήθελα να έρθω στο Φρέιτον Παρκ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: