2 Δεκεμβρίου 2008

Αποκαλύψεις για «στημένο» προβιβασμό της Μάλαγα

Η ισπανική εφημερίδα «El Mundo», αποκάλυψε ακόμα και με ηχητικά ντοκουμέντα, οτι το παιχνίδι της Μάλαγα με την Τενερίφη την περασμένη αγωνιστική περίοδο, για την Segunda Division, ήταν στημένο, έτσι ώστε να ανέβει η Μάλαγα στην Primera Division.
Σύμφωνα πάντα με το τι αναφέρουν τα δημοσιεύματα της συγκεκριμένης εφημερίδας, την τελευταία αγωνιστική της 2ης κατηγορίας, συγκεκριμένα στις 15 Ιουνίου, προσφέρθηκε σε κάθε παίκτη της Τενερίφης το ποσό των 6.000 ευρώ, για να χάσουν το παιχνίδι, όπως και έγινε.
Το ματς έληξε 2-1 υπέρ της Μάλαγα, η οποία πήρε το εισιτήριο για την άνοδο στη μεγάλη κατηγορία. Τα δύο γκολ της Μάλαγα είχε πετύχει ο Χιντάλγκο, με το ένα από αυτά να προέρχεται από πέναλτι που κέρδισε από τον Χουάνμα.
Με αυτή τη νίκη, η Μάλαγα εξασφάλισε την άνοδο μαζί με τις Νουμάνθια και Σπόρτινγκ Χιχόν.
Σε απόσπασμα της τηλεφωνικής συνομιλίας του προέδρου της Ρεάλ Σοσιεδάδ, Ινιάκι Μπαντιόλα, και του μέσου Χέσους Αντόνιο Μόρα Χεσούλι, την εποχή που ήταν αυτός παίκτης της Τενερίφης, αναφέρονται μεταξύ άλλων τα εξής:
Μπαντιόλα: «Πόσο θα μου κοστίσει; Εσύ πόσα πήρες για να χάσεις σε εκείνο το ματς; Δεν έχω εμπειρία από τέτοια πράγματα και θέλω να ξέρω περίπου το ποσό που θα χρειαστεί».
Χεσούλι: «Ηταν περίπου 6.000 με 7000 ευρώ. Δεν ξέρω αν τελικά οι συμπαίκτες μου πήραν τα λεφτά. Δεν μπόρεσα τελικά να παίξω σε εκείνο το ματς λόγω τραυματισμού. Υποθέτω όμως, οτι για να μου προσέφεραν εμένα τα λεφτά, να τα έδωσαν και στους συμπαίκτες μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: