16 Νοεμβρίου 2008

«Δεν πανηγύρισα από σεβασμό» λέει ο Κλέιτον

Χαρούμενος για την επιστροφή του στο «Αλκαζάρ» και το γκολ που πέτυχε δήλωσε ο Σίλβα Κλέιτον μετά τον αγώνα, αλλά παράλληλα τόνισε πως δεν ήθελε να πανηγυρίσει το τέρμα που πέτυχε από σεβασμό στην πρώην ομάδα του.
«Είμαι χαρούμενος που επέστρεψα σε αυτό το γήπεδο και με χειροκρότησε ο κόσμος της Λάρισας. Σημαίνει ότι αναγνωρίζουν πως πρόσφερα στην ομάδα. Χάρηκα που έβαλα γκολ. Είμαι επαγγελματίας, παίζω για το καλό του Παναθηναϊκού αυτή την στιγμή. Κυνηγούσαμε το σκορ, σεβάστηκα την ομάδα που μου έχει προσφέρει πολλά και αποφάσισα να μην πανηγυρίσω. Ήταν σεβασμός για την Λάρισα» δήλωσε αρχικά ο βραζιλιάνος άσος.
Για τη φάση στο τέλος που δεν μπόρεσε να σκοράρει, είπε:
«Ήμουν λίγο άτυχος, αναπήδησε η μπάλα και ερχόταν και αντίπαλος πίσω μου που με πίεζε. Έχασα τα βήματα μου και έκανα ψηλά το σουτ, χάνοντας την ευκαιρία. Είναι δύσκολο να κερδίσεις την Λάρισα, προσπαθήσαμε να παίξουμε δυνατά αλλά είχαμε μια καλή ομάδα απέναντι μας. Κυνηγάμε το πρωτάθλημα αλλά πρέπει να είμαστε και προσεκτικοί».

Δεν υπάρχουν σχόλια: