4 Νοεμβρίου 2008

Άνω κάτω η Βέρντερ για Ντιέγκο!

Λίγο πριν την κρίσιμη αναμέτρηση του Παναθηναϊκού με την Βέρντερ Βρέμης για το Champions League, στην γερμανική ομάδα έκαναν την εμφάνισή του... μαχαίρια.
Ο Βραζιλιάνος σταρ της ομάδας, Ντιέγκο, απάντησε με συνέντευξη του στου περιοδικό «Kicker» στα όσα του καταλόγισε ο αθλητικός διευθυντής της Βέρντερ, Κλάους Αλοφς και ο πρόεδρος Γιούργκεν Μπορν, περί κακής φόρμας του ποδοσφαιριστή.
«Δεν δέχομαι ότι δεν είμαι σε καλή φόρμα. Νιώθω καλά, με εξαίρεση έναν μικροτραυματισμό που με ανάγκασε να μείνω για λίγο εκτός.
»Καλό θα ήταν να αναγνωρίσει ο Κλάους ότι δεν μπορώ εγώ από μόνος μου να λύσω όλα τα προβλήματα της Βέρντερ», είπε χαρακτηριστικά ο Ντιέγκο και αναφέρθηκε και στον πρόεδρο της ομάδας, Γιούργκεν Μπορν, ο οποίος ήταν αντίθετος στο να αγωνιστεί ο παίκτης με την Ολυμπιακή ομάδα της Βραζιλίας στους Αγώνες του Πεκίνου:
«Θεωρώ ότι αυτό δεν είναι καθόλου σωστό. Ετσι κι αλλιώς, ούτε ο Φριτς, ο Μερτεζάκερ, Ο Σανόγκο, ο Αλμέιδα και ο Ρόζενμπεργκ έκαναν κανονική προετοιμασία.
»Το θέμα των Ολυμπιακών αγώνων είναι μια ατυχής συζήτηση, η οποία συχνά στρέφεται εναντίον μου. Αν μπορούσα να πάρω μέρος σε 10 Ολυμπιακούς θα το έκανα.
»Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους ούτως ή άλλως, για το αν είμαι σε κακή φόρμα. Εχω παιξει σε επτά αγώνες έχω βάλει πέντε γκολ και έχω δώσει τρεις ασίστ. Καλύτερα και από την προηγούμενη χρονιά».
Για τον αγώνα του Champions League με τον Παναθηναϊκό, τόνισε: «Στο Champions League οι πιθανότητες μας είναι μεγαλύτερες από ότι στο Πρωτάθλημα.
»Πρέπει να κερδίσουμε τον Παναθηναϊκό και αν το κάνουμε είμαστε δεύτεροι. Είναι καλό το ότι ακόμα όλα είναι στο χέρι μας. Μέχρι τώρα δεν έχουμε χάσει στον όμιλο, αλλά ούτε και έχουμε κερδίσει.



»Ηρθε η ώρα να το κάνουμε τώρα, στην έδρα μας, απέναντι στον Παναθηναϊκό», ενώ για την ανόρθωση ανέφερε πως: «Κέρδισε τον Παναθηναϊκό, πήραν ισοπαλία από εμάς και έχασαν μόλις 0-1 από την Ιντερ. Είναι δεδομένο ότι θα μας δημιουργήσει προβλήματα».
Για το μέλλον του, ο Βραζιλιάνος άσος τόνισε: «Θα ήταν καλό και για μένα και για τη Βέρντερ να πάω κάποια στιγμή σε άλλη μεγάλη ομάδα.
»Το σημαντικότερο για τους ποδοσφαιριστές είναι να αισθάνονται καλά στην καθημερινή τους ζωή. Θα έχω για πάντα στην καρδιά μου την Βέρντερ».



Gif Banners

Δεν υπάρχουν σχόλια: