19 Νοεμβρίου 2008

Λάβρος ο Χατζηχρήστος

Ο αρχηγός της Original, Δημήτρης Χατζηχρήστος, μίλησε στο ραδιοφωνικό σταθμό Arrena 89,2 μετά τα μεσάνυχτα, σχολιάζοντας την ανάληψης τεχνικής ηγεσίας της ΑΕΚ από τον Ντούσαν Μπάγεβιτς.
"Έχουμε πρόβλημα. Έχουμε θέμα. Υπάρχει μια πληγή που έχει κλείσει θεωρητικά. Υπάρχει μια επιλογή της διοίκησης, τιμή της και καμάρι της, αλλά είναι ένας προπονητής που δε θα εγγυηθεί την ενότητα.
Ο Μπάγεβιτς είναι ειδική περίπτωση. Δεν υπάρχει σε όλες τις τάξεις των φιλάθλων της ΑΕΚ το ίδιο πνευματικό επίπεδο. Αν βρει το κατάλληλο επικοινωνιακό τρικ να πείσει τον κόσμο (μέσα σε αυτούς είμαι κι εγώ), τότε χαλάλι του. Δεν ξέρω βάσει του χαρακτήρα του τον τρόπο που θα το πετύχει αυτό.
Πριν λίγο καιρό, έδινε οδηγίες στους παίκτες του Άρη να βάλουν και πέμπτο γκολ στην ΑΕΚ. Δεν τον έχω ξαναδεί να πανηγυρίζει όπως στο 1-1 πέρσι με τον Άρη στο ΟΑΚΑ. Και τότε, το πέταλο δεν έβριζε τον Μπαγεβιτς. Όλο το άλλο γήπεδο τον έβριζε.
Αντιλαμβάνομαι ότι τον έφεραν για να μη χάνουμε. Αφού καταντήσαμε να φέρουμε τον Μπάγεβιτς για να κερδίζουμε τον Αστέρα Τρίπολης, είμαστε άξιοι της μοίρας μας.
Η περίπτωση του Μπάγεβιτς είναι δισυπόστατη. Ο προπονητής Μπάγεβιτς μου είναι εντελώς αδιάφορος. Το σύμβολο Μπάγεβιτς μας πούλησε. Επειδή ζούμε στην Ελλάδα και οι περισσότεροι ξεχνούν, αφήστε εμάς (τη μειονότητα, όπως μας αποκαλούν) να θυμόμαστε.
Με στενοχώρησε η επιστροφή του. Πιθανό κακό κλίμα στο ΟΑΚΑ δε μου αρέσει καθόλου και δεν αρέσει σε κανέναν ΑΕΚτζη.
Το σάιτ είναι μια μπαρούφα και μισή, που υπάρχει για να επηρεάζει τους δημοσιογράφους. Μην ασχολείστε με το σάιτ. Διαδικασία της Original με σάιτ δεν υπάρχει.
Η Original δε λειτουργεί καθ' υπόδειξη, φωνάζει ΑΕΚ. Όποιος ζητάει συσπείρωση και ενότητα να έρθει στη θύρα 35 να μας βρει. Αν είχαμε τα λεφτά θα παίρναμε εμείς την ομάδα.
Δεν πιστεύω ότι μπορεί να ξεπεραστεί όλο αυτό που πάει να δημιουργηθεί με τον Μπάγεβιτς. Με γραμμή και με υπόδειξη δε γίνεται τίποτα. Το νταβατζιλίκι στην Ελλάδα δεν το δέχεται κανένας.
Επειδή έχουν ειπωθεί πολλά για τον προπονητή Μπάγεβιτς, με τον Μπάγεβιτς είχαμε Ζαγοράκη, Τσάρτα, Νικολαΐδη. Που την έφτασε την ΑΕΚ;
Οι μέτοχοι θα φέρουν έναν τύπο που εγώ είμαι αναγκασμένος να συνυπάρχω. Γιατί με καταπιέζουν εμένα; Είπα στον Κανελλόπουλο ότι θα υπογράψω για τον Μπάγεβιτς, αν υπογράψει και αυτός για γήπεδο στη Νέα Φιλαδέλφεια. Ωραία ντρίμπλα ε;
Υπάρχουμε εκεί που δεν υπάρχει ο πολύς κόσμος της ΑΕΚ. Να έρθουν στο γυναικείο βόλεϊ και στο χάντμπολ. Εκεί, που είναι όλοι αυτοί που μας βρίζουν; Εκεί θέλω να τους δω. Η Original υπάρχει παντού."

Δεν υπάρχουν σχόλια: