31 Οκτωβρίου 2008

ΑΕΛ και Δώνης θα λύσουν τις διαφορές τους

Αμεση απάντηση από τον Γιώργο Δώνη, βρήκε η ανακοίνωση που εξέδωσε η Λάρισα, καθώς ο νυν τεχνικός της ΑΕΚ τονίζει ότι ποτέ δεν χρησιμοποίησε τη Λάρισα ως «προπέτασμα».
Και τονίζει ότι η δήθεν κάλυψη των υποχρεώσεων της ΑΕΛ προς το πρόσωπό του παραμένει στη φαντασία του συντάκτη της ανακοίνωσης, ενώ προσθέτει ότι... «πραγματική είναι μόνο η υποκρισία και εν τέλει η πλήρης εκμετάλλευσή μου από ανθρώπους που τίμησα με τη φιλία μου, ενώ όλα τα υπόλοιπα θα λυθούν με αποδείξεις στη δικαιοσύνη».
Αναλυτικά:
«O σεβασμός και η εκτίμηση που έτρεφα και συνεχίζω να τρέφω για την ομάδα της ΑΕΛ παραμένει ανεξάρτητη από τη σχέση μου με τον πρόεδρο αυτής.
»Γνωρίζει άλλωστε πολύ καλά ότι στη διάρκεια της παρουσίας μου στην ΑΕΛ, ποτέ δεν χρησιμοποίησα την ομάδα ως 'προπέτασμα' αλλά τόσο εγώ όσο και οι συνεργάτες μου και οι ποδοσφαιριστές δείχναμε περισσή υπομονή λειτουργώντας πάντα ενωμένοι στα πολλά προβλήματα που υπήρχαν, χρεώνοντας τελικά όλους εμάς με την ανεπάρκεια του στη διαχείριση της ΠΑΕ.
»Η συγγενική σχέση που αναφέρεται παραμένει στη φαντασία του συντάκτη της ανακοίνωσης όπως και τα δήθεν οράματα αλλά και η δήθεν κάλυψη των υποχρεώσεων.
»Πραγματική είναι μόνο η υποκρισία και εν τέλει η πλήρης εκμετάλλευση μου από ανθρώπους που τίμησα με τη φιλία μου. Όλα τα υπόλοιπα θα λυθούν με αποδείξεις στη δικαιοσύνη».

Affiliate Lounge

Δεν υπάρχουν σχόλια: