14 Αυγούστου 2009

Δεν προχώρησε του Μενσά στον Παναθηναϊκό


O Τζόναθαν Μενσά εντυπωσίασε στην προετοιμασία του Παναθηναϊκού, αλλά τελικά η περίπτωσή του δεν προχώρησε, καθώς υπάρχουν ήδη πέντε ξένοι στο ρόστερ της ομάδας. Έτσι, επέστρεψε στη Νότιο Αφρική, όπου αγωνίζεται με τη φανέλα της Φρι Στέιτ Σταρς.
Πάντως, σε δηλώσεις του στην «Kickoff» μίλησε με τα καλύτερα λόγια για το «τριφύλλι», ενώ άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο να αγωνιστεί στην Ελλάδα κάποια στιγμή στο μέλλον.
«Πήγα καλά στα στη διάρκεια της δοκιμής μου, αλλά δεν είχαν ελεύθερη θέση για εμένα. Προσπάθησαν να με κάνουν δικό τους, αλλά δεν τα κατάφεραν. Πλέον το μυαλό μου βρίσκεται μόνο στους Σταρς και μόνο», τόνισε ο νεαρός Γκανέζος στόπερ.

Πάντως, δεν απέκλεισε την πιθανότητα να ξαναέρθει σύντομα για να αγωνιστεί στην Ελλάδα: «Ο μάνατζέρ μου με ενημέρωσε ότι υπάρχουν κι άλλοι σύλλογοι στην Ελλάδα που ενδιαφέρονται για την απόκτηση μου».

Ασφαλώς δεν θα μπορούσε να μην μιλήσει για τον Μπράις Μουν: «Ήμασταν συγκάτοικοι στο δωμάτιο κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας. Είναι ένα καταπληκτικό παιδί με εξαιρετική προσωπικότητα. Με βοήθησε πολύ κατά τη διάρκεια των προπονήσεων».

Δεν υπάρχουν σχόλια: