7 Ιουλίου 2009

Λουτσιάνο: Να κρεμάσω τα παπούτσια μου στην Ξάνθη...

Στην Σκόντα Ξάνθη θα «κρεμάσει» τα ποδοσφαιρικά παπούτσια του ο Λουτσιάνο Ντε Σόουζα, ο οποίος ήρθε σε συμφωνία με τον Χρήστο Πανόπουλο για να φορέσει ξανά τη φανέλα της ακριτικής ομάδας!

«Η ΠΑΕ SKODA ΞΑΝΘΗ ΑΟ υπέγραψε επαγγελματικό συμβόλαιο με τον ποδοσφαιριστή Luciano De Souza», ανέφερε το λιτό δελτίο Τύπου των θρακιωτών, με το οποίο γνωστοποιούν την μεγάλη... επιστροφή του Βραζιλιάνου βιρτουόζου άσου στην ομάδα της Ξάνθης.


«Στην ομάδα της καρδιάς μου»


Μετά την υπογραφή του συμβολαίου του ο Λουτσιάνο δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα της ΠΑΕ:

«Υπέγραψα συμβόλαιο με την ομάδα της καρδιάς μου. Θα κλείσω εδώ την καριέρα μου σε 1 ή 2 ή 3 χρόνια. Η ομάδα αυτή με ανέδειξε, της προσέφερα και με προσέφερε.

»Είμαι ευτυχισμένος και ευχαριστώ τον Κο Πανόπουλο που μου δίνει την ευκαιρία να κλείσω την καριέρα μου στην SKODA ΞΑΝΘΗ. Ανυπομονώ να βρεθώ με όλους αυτούς που με αγαπούν, τους φιλάθλους και τους συμπαίχτες μου».

Ανακοίνωσε τον Γκουεντέ

Την απόκτηση του Καρίμ Γκουεντέ ανακοίνωση η ΠΑΕ Ξάνθη, χωρίς να αναφέρει περισσότερες λεπτομέρειες γύρω από τη μεταγραφή, όπως η διάρκεια του συμβολαίου.

Γεννήθηκε το 1985 στο Τόγκο, αγωνίζεται ως αμυντικός και είναι διεθνής. Φέτος αγωνίστηκε στην Αρτμέντια Πετρζάλκα της Σλοβενίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: