6 Ιουλίου 2009

Υποχωρεί η Μπεσίκτας στην υπόθεση Μπομπό

Σε δεύτερο γύρο διαπραγματεύσεων με την Μπεσίκτας μπαίνει, απ' ό,τι φαίνεται, ο Ολυμπιακός!

Οπως αναφέρει ο τούρκικος Τύπος, η ομάδα της Κωνσταντινούπολης έχει αποφασίσει να ρίξει τις απαιτήσεις της για την παραχώρηση του Μπομπό, κάτι που ανοίγει τον δρόμο για νέες διαπραγματεύσεις, αυτή τη φορά με διαφορετική... τιμή εκκίνησης.

Ενδεικτικά όσα φέρεται να δήλωσε στον Τύπο της χώρας του ο προπονητής της Μπεσίκτας, Ντενιζλί. «Αφού θέλει τόσο πολύ να πάει, ας τον αφήσουμε. Δεν θέλω να έχω παίκτες στην ομάδα που θα έχουν το μυαλό τους αλλού» είπε χαρακτηριστικά.

Δεδομένη, εξάλλου, είναι και η επιθυμία του Βραζιλιάνου να μετακομίσει στον Πειραιά, κάτι που επανέλαβε με δηλώσεις του στην εφημερίδα «Πρωταθλητής».

«Εγώ τους έχω πει εδώ και καιρό ότι θέλω να πάω στην Ελλάδα. Ο Ολυμπιακός με καλύπτει απόλυτα και τους λέω διαρκώς τις τελευταίες μέρες να ρίξουν τις απαιτήσεις τους και να με δώσουν. Εμαθα πως ο Ολυμπιακός έχει συμφωνήσει να δώσει τον Μπελούτσι στην Πόρτο και περιμένω τώρα μήπως ανεβάσει την προσφορά του, για να με πάρει. Το έχω πει σε σας, το έχω πει και στον μάνατζέρ μου, το έχω πει και στην Μπεσίκτας. Θέλω να παίξω στον Ολυμπιακό» είπε ο Μπομπό και συνέχισε:

«Σε λίγες μέρες θα φύγουμε για την Ισπανία για φιλικά παιχνίδια. Εύχομαι μέχρι τότε να υπάρξει θετική εξέλιξη. Αν δεν έρθουν τα πράγματα όπως τα θέλω εγώ, δεν θα με πειράξει. Είμαι επαγγελματίας, περνάω καλά στη Μπεσίκτας και θα τα δώσω όλα για να βοηθήσω την ομάδα και τη νέα σεζόν. Επαναλαμβάνω όμως, ότι η επιθυμία μου είναι να έρθω στον Ολυμπιακό».

Παράλληλα, ο 24άχρονος επιθετικός αποκάλυψε πως η μοναδική ομάδα που για την ώρα έχει καταθέσει πρόταση είναι ο Παναθηναϊκός, πριν από τη μεταγραφή του Τζιμπρίλ Σισέ:

«Ο Ολυμπιακός δεν έχει κάνει κάποια εναπροσέγγιση ή κάποια πρόταση ως τώρα. Απ' ό,τι μου έχει μεταφερθεί, υπήρξαν μονάχα προφορικές επαφές για να δουν αν μπορεί να προχωρήσει το θέμα και δυστυχώς έμειναν εκεί. Η μοναδική ομάδα που κατέθεσε επίσημη πρόταση στην Μπεσίκτας, για να με αποκτήσει ήταν ο Παναθηναϊκός λίγες μέρες πριν ανακοινώσει τον Τζιμπρίλ Σισέ. Η Μπεσίκτας όμως την απέρριψε».

Δεν υπάρχουν σχόλια: