2 Ιουλίου 2009

ΜΠΛΑΝΚΟ: "Εχω ματώσει τη φανέλα της ΑΕΚ"...

Ο Ισμαέλ Μπλάνκο "ανακρίθηκε" διαδικτυακά από τους φίλους της ΑΕΚ μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της ΠΑΕ και ο αργεντινός φορ είπε μεταξύ άλλων απαντώντας στις ερωτήσεις των οπαδών οτι "έχω ματώσει πραγματικά με τη φανέλα της ΑΕΚ". Οσον αφορά στο μέλλον του στην ομάδα, είπε πως "από τη στιγμή που εγώ είμαι ευχαριστημένος τα πράγματα παραμένουν ως έχουν".
α σημαντικότερα αποσπάσματα της συνέντευξης Μπλάνκο:

Αν είχε παραμείνει ο Ριβάλντο θα είχες βάλει πιο πολλά γκολ γιατί θα σου έβγαζε κάθετες μπαλιές; Έτσι θα υπήρχαν περισσότερες πιθανότητες να πάρουμε το πρωτάθλημα;

- Σίγουρα για εμάς ήταν ένας πολύ σημαντικός παίκτης ο Ριβάλντο, τι να πω εγώ για το ποδόσφαιρο που ξέρει… Εκανε πολύ καλές πάσες, σε βοηθούσε να σκοράρεις. Τόσο με τον Ριβάλντο όσο και με τον Λυμπερόπουλο είχαμε πολύ καλή συνεργασία μέσα στο γήπεδο. Από τη στιγμή που έφυγαν εγώ προσαρμόζομαι με αυτούς που τώρα συνεργάζομαι. Δεν μπορώ να πω ότι αν είχαν μείνει θα έβαζα περισσότερα γκολ, αυτό που ξέρω είναι ότι ήταν μια πολύ σημαντική παρουσία. Είμαι σίγουρος ότι αν ξέραμε όλοι μας ότι θα είχαμε τόσες πολλές ισοπαλίες και τόσες λίγες νίκες στο πρωτάθλημα θα ζητούσαμε όλοι οι παίκτες να παραμείνει ο Ριβάλντο αλλά αυτό είναι κάτι που δεν μπορείς να το ξέρεις από την αρχή

Θα άφηνες ποτέ την ΑΕΚ για κάποια μεγάλη ομάδα του εξωτερικού; Ελπίζω να κατανοεί τι σημαίνει για μας και να μείνει...

- Εχω άλλα δύο χρόνια συμβόλαιο. Προσωπικά είμαι πολύ ευχαριστημένος από την ομάδα. Βέβαια ποτέ κανείς δεν ξέρει που μπορεί να βρεθεί. Από τη στιγμή που εγώ είμαι ευχαριστημένος τα πράγματα παραμένουν ως έχουν. Δεν ξέρω από εκεί και πέρα τι θα κάνει ο εκπρόσωπός μου".

Εχει περάσει από το μυαλό σου, αν η ΑΕΚ στα προσεχή χρόνια κατακτήσει τίτλους και είναι ανταγωνιστική, να μείνεις στην ΑΕΚ έως το τέλος της καριέρας σου; Είμαστε πολλοί που θα θέλαμε να το δούμε αυτό...

- Εχω ματώσει πραγματικά με τη φανέλα της ΑΕΚ. Εχω κάνει αυτό που θα μπορούσα για την ομάδα μου. Αυτό που μου λείπει είναι να κερδίσω και έναν τίτλο μαζί της. Από εκεί και πέρα δεν μπορώ να ξέρω. Το γεγονός είναι ότι έχω δύο χρόνια συμβόλαιο ακόμα.

Γεια σου Iσμαελ. Είμαι φανατικός φίλαθλος της ΑΕΚ και δικός σου!!! Αν σου έκανε πρόταση μια ομάδα όχι πολύ γνωστή, αλλά σου πρόσφερε πολλά χρήματα για να προσεγγίσει, θα πήγαινες ή θα διάλεγες να μείνεις στην ΑΕΚ με λιγότερα;

- Η αλήθεια είναι ότι αυτό που ρωτάς έγινε τον περασμένο χρόνο, μια ομάδα που δεν είναι αρκετά γνωστή μου προσέφερε κάποια χρήματα, όμως νομίζω ότι όλα αυτά τα πράγματα πρέπει να τα αποφασίζουμε τη στιγμή που έρχονται. Δεν ασχολούμαι με υποθετικά σενάρια και με το τι γράφουν διάφορες εφημερίδες

Νιώθεις ότι μπορείς να ηγηθείς της ΑΕΚ μέσα στο γήπεδο; Εμείς αυτό νιώθουμε, ότι είσαι ο αρχηγός μας...

- Μου το έχουν ξαναπεί αυτό. Εμένα αυτό που μου αρέσει είναι να παίζω και να κάνω το καλύτερο που μπορώ. Εκείνη τη στιγμή σκέφτομαι μόνο πως θα παίξουμε καλύτερα, πως θα νικήσουμε, δεν είναι το στυλ μου να κάνω κάτι τέτοιο.

Πέρσι πήραμε το πρωτάθλημα και φέτος θα έπρεπε να κάνουμε καλύτερη πορεία στο πρωτάθλημα, γιατί έχουμε ακριβότερο ρόστερ σε σχέση με πέρσι. Τι έφταιξε κατά τη γνώμη σου και δεν τα πήγε τόσο καλά η AEK όσο πέρσι;

- Πολλά πράγματα έπαιξαν ρόλο. Έφυγαν πολλοί παίκτες και ήρθαν πολλοί νέοι, με αποτέλεσμα να αλλάξει πολύ ο βασικός κορμός. Μετά η αλήθεια είναι ότι δεν καταλαβαίναμε τι μας ζητούσε ο προπονητής. Μας ζητούσε κάτι και εμείς δεν μπορούσαμε να ανταποκριθούμε. Δεν κάναμε αυτό που ήθελε. Μετά χάσαμε πολλά παιχνίδια που δεν έπρεπε να έχουμε χάσει και έτσι χάθηκε νωρίς το πρωτάθλημα».

Είσαι ήδη δυο χρόνια στην ομάδα, έχεις ζήσει χαρές και λύπες. Τι συμβολίζει για σένα λοιπόν η Α.Ε.Κ;

- Συμβολίζει πολλά. Είναι η ομάδα που μου έδωσε την ευκαιρία να έρθω στην Ευρώπη. Έχω ζήσει πολλές όμορφες στιγμές σε επαγγελματικό αλλά και σε προσωπικό επίπεδο αυτά τα δύο χρόνια που είμαι εδώ. Το μόνο που πραγματικά μου λείπει είναι να πάρω έναν τίτλο με την ΑΕΚ. Από εκεί και πέρα η μόνη άσχημη στιγμή ήταν όταν έχασα τον πατέρα μου αλλά προσπαθώ να το ξεπεράσω, να σηκώσω το κεφάλι και να συνεχίσω τη ζωή μου.

Ισμαέλ, όταν τελειώσει το συμβόλαιο σου με την ΑΕΚ θα πήγαινες σε άλλη ελληνική ομάδα;

- Δεν το ξέρω. Στο ποδόσφαιρο πραγματικά δεν ξέρεις που θα βρεθείς. Εγώ έχω άλλα δύο χρόνια συμβόλαιο και συνεχίζω εδώ

Πώς ένιωσες όταν κατάλαβες ότι είχες χάσει την μοναξιά της πρώτης θέσης στη λίστα των σκόρερ την τελευταία αγωνιστική, όταν μάλιστα είχες την ευκαιρία με μια εκτέλεση πέναλτι να βρίσκεσαι μόνος στην πρώτη θέση;

Σίγουρα ένιωσα άσχημα. Ήξερα μέχρι εκείνο το παιχνίδι ότι είχα διαφορά ενός γκολ με τον Γκαλέτι. Όταν έχασα το πέναλτι στενοχωρήθηκα αλλά ακόμη πίστευα ότι έχω το ένα τέρμα διαφορά. Όταν έμαθα ότι σκόραρε και εκείνος δεν ένιωσα πολύ καλά, στενοχωρήθηκα. Είναι ωραίο να είσαι μόνος σου στην κορυφή των σκόρερ. Το να μοιράζομαι την πρώτη θέση με κάποιον άλλον δεν μειώνει την αξία ότι και φέτος χρίστηκα πρώτος σκόρερ.

Ισμαέλ, εμείς οι φίλαθλοι (ή τουλάχιστον πολλοί από εμάς) θεωρούμε ότι είσαι ο νέος Θωμάς Μαύρος. Ξέρεις ποιος είναι ο Μαύρος, και ότι είναι πρώτος σκόρερ όλων των εποχών στην Ελλάδα; Έχεις δει βίντεο του Θωμά; Σε εξιτάρει η ιδέα ότι θεωρείσαι ο συνεχιστής του;

- Ναι είχα την τιμή και την χαρά να γνωρίσω τον κ. Μαύρο. Μάλιστα ο ίδιος μου έδειξε τα γκολ του. Μου έχουν πει αρκετοί ότι μοιάζουμε στο στυλ παιχνιδιού. Με τιμά το γεγονός ότι με συγκρίνουν με έναν τόσο σπουδαίο ποδοσφαιριστή, αλλά δεν νομίζω ότι είμαι διάδοχός του, απλά είμαι ενας ποδοσφαιριστής ο οποίος μπαίνει στο γήπεδο και προσπαθεί να κάνει τη δουλειά του όσο καλύτερα μπορεί».

Ποιος παρτενέρ πιστεύεις πως σου ταιριάζει περισσότερο στην επίθεση;

- Με όλους τους παίκτες μπορώ να συνεργαστώ και να δουλέψω

Μετά από δύο χρόνια στην ΑΕΚ, θέλω να μου πεις πως νιώθεις που γίνεσαι η νέα σημαία της ομάδας και πως νιώθεις όταν ακούς ρυθμικά το όνομα σου στο γήπεδο.

- Η αλήθεια είναι ότι όταν ακούω το όνομα μου, νιώθω μια αμηχανία, ντρέπομαι και λίγο αλλά όλο αυτό που νιώθουν οι φίλαθλοι για μένα είναι πολύ σημαντικό. Τους ευχαριστώ και τους είμαι ευγνώμων, η αλήθεια είναι ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος στην ομάδα. Είχα βάλει κάποιους προσωπικούς στόχους και τους πέτυχα και νιώθω πολύ όμορφα που έχω αυτή τη στήριξη και αυτή τη συμπαράσταση από τον κόσμο.

Είσαι δυο χρόνια στην Ελλάδα και δύο φορές πρώτο σκόρερ. Θεωρείς τον εαυτό σου ως τον καλύτερο επιθετικό στην Ελλάδα;





- Δεν θεωρώ τον εαυτό μου είτε τον καλύτερο, ούτε τον χειρότερο επιθετικό. Αυτό το κρίνει πάντα ο κόσμος. Είχα την τύχη να χριστώ δύο φορές πρώτος σκόρερ, νομίζω ότι είναι τύχη για την ΑΕΚ να έχει σκόρερ στο ρόστερ της. Από εκεί και πέρα νιώθω ότι είμαι ένας παίκτης που προσπαθεί πάντα να κάνει ότι καλύτερο μπορεί».

Αν η πρόταση που έγινε στον Ριβάλντο πέρυσι, γινόταν σε εσένα θα δεχόσουν;

- Δεν ξέρω γιατί δεν μου έγινε...

Είσαι ο αγαπημένος της εξέδρας. Ποιο είναι το μήνυμά σου στους χιλιάδες οπαδούς που σε αγαπάνε και σε θέλουν για πάντα στην ομάδα;

- Τους ευχαριστώ πολύ για την αγάπη τους, ξέρουν ότι έχω δώσει τα πάντα για τη φανέλα. Θα συνεχίσω να ματώνω για την φανέλα αυτή, θέλω να με αγαπάει ο κόσμος γιατί είναι σημαντικό αυτό να το αισθάνονται οι παίκτες.

Πιστεύεις ότι με κάποιες προσθήκες νέων παικτών την επόμενη σεζόν και με τον υπάρχοντα κορμό θα καταφέρει η ομάδα να διεκδικήσει πολλά περισσότερα σε σχέση με τη χρονιά που πέρασε;

- Σίγουρα αυτή είναι η δουλειά μας. Οι ποδοσφαιριστές υπάρχουν και με τις μεταγραφές που έχουν γίνει αυτός είναι ο στόχος μας

Πιστεύεις ότι ο προπονητής της ομάδας κ. Ντούσαν Μπάγεβιτς, είναι αυτός που σε βοήθησε σημαντικά, ώστε να διακριθείς εκ νέου στην φετινή ΑΕΚ.;

- Ο προπονητής όταν ανέλαβε την ομάδα, μου είπε κάποια πράγματα, ως επιθετικός που ήταν με την εμπειρία του μου έδωσε κάποιες συμβουλές για το πώς να φτάνω στην περιοχή. Προσπαθώ από κάθε προπονητή που έχω να μαθαίνω, να βελτιώνομαι και να εξελίσσομαι ποδοσφαιρικά.

Πως ένιωσες όταν στον τελικό του Κυπέλλου είδες τον Σκόκο να σκοράρει στην παράταση και να βάζει την ΑΕΚ ξανά στο παιχνίδι και πως όταν στο τέλος ο τερματοφύλακας του Ολυμπιακού χάρισε τη νίκη στην ομάδα του;

- Οταν ο Σκόκο έκανε το 3-2, έκανε την ανατροπή αυτή, πιστέψαμε ότι όλα είχαν τελειώσει και ήμασταν νικητές. Στο 4-4 χάρηκα γιατί πίστεψα ότι μπορούμε τελικά να βάλουμε και πέμπτο γκολ και να κερδίσουμε. Είχαμε κουραστεί πάρα πολύ από την προσπάθεια, ήταν πολύ δύσκολο για εμάς. Το θέμα των πέναλτι είναι καθαρά θέμα τύχης, δεν ξέρεις ποτέ τι θα γίνει. Όταν είχαμε την ατυχία να πετύχει το πέναλτι ο Νικοπολίδης εκείνο που με πόνεσε πιο πολύ ήταν ο τρόπος με τον οποίο πανηγύρισε μπροστά στους ανθρώπους της ΑΕΚ. Αυτό δεν μου άρεσε καθόλου».

Νίκη πάση θυσία η ήττα με ψηλά το κεφάλι;

- Πάντα και μόνο νίκη, όπως και να έχει είτε 5-0 είτε με 2-1. Εγώ πάντα παίζω για τη νίκη

Ποιοι είναι οι φίλοι σου στην ομάδα;

- Με όσους μιλάμε την ίδια γλώσσα έχω μεγαλύτερη σχέση με τον Σκόκο, τον Σάχα, τον Χουανφράν, τον Ζεράλντο, είμαι φίλος με όλους τους παίκτες στην ομάδα τον Tαμ, τον Χετεμάι, τον Εντίνιο

Δεν υπάρχουν σχόλια: