1 Ιουλίου 2009

Μπράιαν Μουν: "Δεν ήμουν μεθυσμένος"

Σε δηλώσεις του στην ιστοσελίδα της Ν.Αφρικής "KickOff.com" ο Μπράις Μουν μιλώντας για το ατύχημα στο οποίο ενεπλάκη διέψευσε κατηγορηματικά οτι ήταν μεθυσμένος. "Δεν ήμουν μεθυσμένος, ήπια δύο μπύρες", είπε χαρακτηριστικά ο 23χρονος μπακ του Παναθηναϊκού, ενώ τόνισε πως δεν γνωρίζει ακόμα αν θα του απαγγελθούν κατηγορίες.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Μπράις Μουν:

Μπράις, πώς έγινε το ατύχημα;

Σε μια στροφή, καθώς επέστρεφα από το σπίτι ενός φίλου στο Σάντχερστ

Δηλαδή, δεν επέστρεφες από το πάρτι;

Οχι, από το πάρτι έφυγα γύρω στις 3 τα ξημερώματα, οπότε δεν ήμουν εκεί. Ερχόμουν από το Σάντχερστ.

Για πες μας πως ακριβώς έγινε...

Ημουν πάνω στη στροφή και δεν μπορούσα να δω τις γυναίκες. Λέω γυναίκες, γιατί ήταν δύο. Οταν λοιπόν τις είδα ξαφνικά, έκανα κάθε δυνατή προσπάθεια για να τις αποφύγω και να μη τις χτυπήσω, προσπαθώντας να πάω αντίθετα, αλλά το μπέρδεμα ήταν πως και οι δύο έτρεξαν προς διαφορετική κατεύθυνση. Η Κυρία που χτύπησα ήρθε προς τα μένα και δυστυχώς τη χτύπησα.

Το πάρτι συνεχίστηκε όλη νύχτα, όπως έγινε γνωστό, κι εσύ είχες πιει αλκοόλ. Γι` αυτό προκλήθηκε το ατύχημα;

Δεν είμαι σίγουρος αν το πάρτυ κράτησε όλο το βράδυ. Οπως είπα και πριν έφυγα πριν τελειώσει. Οσον αφορά στο αλκοόλ, ήπια δύο μπύρες, αλλά δεν ήμουν μεθυσμένος. Ηταν μια κακή στιγμή το ατύχημα, καθώς οι δύο κυρίες έτρεξαν προς διαφορετικές κατευθύνσεις και εκεί που ήμουν εγώ έτυχε να βρεθεί η μία.

Μας είπαν πως η Αστυνομία σε κατηγορεί για ανθρωποκτονία εκ προθέσεως, μετά το δείγμα αίματος που πήρε. Είναι έτσι τα πράγματα;

Δεν είμαι ακόμα σίγουρος. Ο πατέρας μου πήγε στο Τμήμα και μετά θα μάθω τι έγινε

Μίλησες με την οικογένεια του θύματος;

Οχι ακόμα, αλλά ο πατέρας μίλησε με τον σύζυγο της. Θα τις επισκεφτούμε σύντομα, αλλά προς το παρόν δεν μπορώ να ξέρω τι θα γίνει

Δεν υπάρχουν σχόλια: