10 Ιουνίου 2009

Ένας ακόμη... Γιαννακόπουλος στην Premier League για την Μπλάκμπερν

Ολοκληρώθηκε η μεταγραφή του Νίκου Γιαννακόπουλου στην Μπλάκμπερν, με τον 16χρονο τερματοφύλακα να υπογράφει το πρώτο του επαγγελματικό συμβόλαιο.

Όπως ανακοίνωσαν οι «Ρόβερς», η συμφωνία με τον Αστέρα Τρίπολης ανήλθε στις 60.000 ευρώ, συν 30% ποσοστό μεταπώλησης.

Ο νεαρός γκολκίπερ τέθηκε στο μικροσκόπιο του Σαμ Αλαρνταϊς πριν από λίγες εβδομάδες, περνώντας δοκιμαστικά από τη Μπλάκμπερν και εντυπωσίασε τον πολύπειρο προπονητή, ο οποίος εισηγήθηκε την απόκτησή του.

«Ξέρω ότι η ζωή μου θα αλλάξει, αλλά νιώθω έτοιμος να πραγματοποιήσω το όνειρό μου, παίζοντας στους Ρόβερς. Θα δώσω ό,τι μπορώ για να αποδείξω την αξία μου και να μείνω πολλά χρόνια στην Αγγλία.

»Οι άνθρωποι της Μπλάκμπερν έδειξαν πόσο πολύ με εμπιστεύονται και μου είπαν ότι έχω τα προσόντα για να πετύχω. Γνωρίζω αγγλικά, έτσι νομίζω ότι δεν θα είναι τόσο δύσκολο να προσαρμοστώ στον τρόπο ζωής» είπε ο Γιαννακόπουλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: