27 Ιουνίου 2009

Τετεϊ:"Τον Γενάρη μου έκανε πρόταση ο Ολυμπιακός"

Πρόταση του Ολυμπιακού για τον Τετεϊ αρνήθηκε η Ρόζεμποργκ σύμφωνα με δηλώσεις του ίδιου του ποδοσφαιριστή, που θέλει να φύγει από τον Νορβηγικό σύλλογο.

Το όνομα του Αλεξάντερ Τετεϊ "έπαιξε" πολύ την χειμερινή περίοδο των μεταγραφών, με διάφορα δημοσιεύματα να αναφέρουν πως ο Ολυμπιακός ενδιαφέρθηκε για την απόκτηση του.

Λίγους μήνες αργότερα ο 23χρονος μέσος σε συνέντευξη που παραχώρησε σε γαλλικά Μεσα αποκάλυψε πως οι "ερυθρόλευκοι" κατέθεσαν πρόταση στην Ρόζεμποργκ, η οποία όμως απορρίφθηκε.

"Τον Γενάρη ο Ολυμπιακός έκανε τα πάντα για να με φέρει στην Ελλάδα, όμως οι απαιτήσεις της Ρόζεμποργκ ήταν ιδιαίτερα υψηλές με αποτέλεσμα να μην γίνει τελικά η μεταγραφή μου. Τα 5 εκ. ευρώ που ζητάνε είναι πολλά χρήματα".

Μετά από πέντε χρόνια παρουσίας στην ομάδα ο Τετεϊ δήλωσε πως ήρθε η ώρα να αποχωρήσει από την Ρόζεμποργκ.

"Δούλεψα πολύ σκληρά αυτό το διάστημα και τα πέντε τέρματα που έχω πετύχει για μέσος είναι πολλά. Ξέρω ότι η Ρεν ενδιαφέρεται για εμένα και με ενδιαφέρει και εμένα η προοπτική να αγωνιστώ εκεί.

Πρόκειται για μια ομάδα που τερματίζει ψηλά στην βαθμολογία της Γαλλίας τα τελευταία χρόνια. Σέβομαι απόλυτα την διοίκηση της Ρόζεμποργκ που με βοήθησε να φτάσω τόσο ψηλά, αν όμως συμφωνήσει με μια άλλη ομάδα τότε θα φύγω", είπε χαρακτηριστικά ο Τετεϊ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: