9 Ιουνίου 2009

Θετικός για Παναθηναϊκό ο Κρουζ

Ο Αργεντινός επιθετικός που μένει ελεύθερος από την Ίντερ υποστήριξε, με δηλώσεις του στην εφημερίδα "Εξέδρα", πως η πρόταση του "τριφυλλιού" είναι πολύ καλή και προανήγγειλε εξελίξεις την επόμενη εβδομάδα με την επιστροφή του στην Ιταλία.

Αναλυτικά ο 33χρονος φορ, ανέφερε:

Τις τελευταίες ημέρες έχει γραφτεί ότι ο Παναθηναϊκός έχει κάνει πρόταση για σένα και ο μάνατζέρ σου θα απαντήσει την ερχόμενη εβδομάδα. Είναι αλήθεια;

"Ναι είναι αλήθεια. Ο Παναθηναϊκός έχει κάνει πρόταση μιλώντας στον μάνατζέρ μου. Την επόμενη εβδομάδα θα ξεκαθαρίσει το θέμα. Έχουμε μιλήσει με τον ατζέντη μου και ξέρω ακριβώς ποια είναι η πρόταση του Παναθηναϊκού".

Σε καλύπτει η πρόταση του Παναθηναϊκού;

"Είναι μια πολύ καλή πρόταση. Υπάρχει και το κίνητρο του Τσάμπιονς Λιγκ, το οποίο για μένα είναι πολύ σημαντικό. Θέλω να ξαναπαίξω σε αυτήν τη διοργάνωση και ο Παναθηναϊκός μού δίνει αυτήν την προοπτική. Τώρα όμως είμαι σε διακοπές στην Αργεντινή. Θα περιμένω την επόμενη εβδομάδα που θα επιστρέψω στην Ιταλία για να αποφασίσω τι τελικά θα κάνω. Λίγη υπομονή".

Θέλεις να έρθεις στην Ελλάδα και να παίξεις στον Παναθηναϊκό ή το αποκλείεις σαν ενδεχόμενο;

"Το βλέπω θετικά σαν προοπτική, γιατί ο Παναθηναϊκός είναι ένας μεγάλος σύλλογος. Έχω ενημερωθεί για πολλά πράγματα που αφορούν την ελληνική ομάδα και είναι πολύ τιμητικό για μένα να ασχολείται τόσο πολύ μαζί μου. Άλλωστε ξέρω ότι στηρίζουν πολλά στη μεταγραφή μου".

Υπάρχει ενδιαφέρον από ιταλικές ομάδες όπως η Μπολόνια και η Πάρμα. Αυτό μπορεί να σε επηρεάσει και να αποφασίσεις να παραμείνεις στην Ιταλία;

"Όχι, δεν είμαι απόλυτος σε κάτι τέτοιο. Δεν έχω στο μυαλό μου ότι θα πρέπει οπωσδήποτε να συνεχίσω την καριέρα μου στην Ιταλία. Είναι σημαντικό το γεγονός ότι ο Παναθηναϊκός θέλει να με αποκτήσει και μου το δείχνει με τις κινήσεις του, αλλά και με την πρότασή του".

Ποια είναι η εικόνα που έχεις διαμορφώσει για τον Παναθηναϊκό έτσι όπως τον είδες από τις φετινές αναμετρήσεις με την Ίντερ;

"Η συνολικά εικόνα του Παναθηναϊκού στο φετινό Τσάμπιονς Λιγκ ήταν πολύ καλή. Έκανε καλή πορεία στον όμιλο και κατάφερε να τερματίσει πάνω από εμάς. Στα ματς με την Ίντερ το πάλεψε πολύ. Βέβαια, το Τσάμπιονς Λιγκ είναι μια διοργάνωση στην οποία δεν χρειάζεται μόνο να παίζεις καλή μπάλα, αλλά να έχεις και τύχη".

Δεν υπάρχουν σχόλια: