7 Ιουνίου 2009

Λέτο: «Απέρριψα τον ΠΑΟ, αγαπάω τον Ολυμπιακό»

Στην επιβεβαίωση της φήμης που τον ήθελε να βρίσκεται στο «στόχαστρο» του Παναθηναϊκού προχώρησε ο Σεμπαστιάν Λέτο, μιλώντας στην εφημερίδα «Πρωταθλητής». «Αγαπάω τον Ολυμπιακό και αν συνεχίσω στην Ελλάδα θα γίνει μόνο για χάρη του», είπε ο Αργεντινός μεσοεπιθετικός για το συγκεκριμένο θέμα. Ο 23χρονος ήταν ξεκάθαρος σε ό,τι αφορά τους Πειραιώτες: «Αν δεν επιστρέψω στη Λίβερπουλ, κάτι που φαντάζει πολύ δύσκολο, θέλω να κάνω μεταγραφή στον Ολυμπιακό». Ο Λέτο αποκάλυψε, επίσης, ότι μια ιταλική ομάδα έχει καταθέσει επίσημη πρόταση για την απόκτησή του.


«Πριν από περίπου δύο εβδομάδες με ενημέρωσαν οι εκπρόσωποί μου ότι επικοινώνησε μαζί τους ο Παναθηναϊκός για μένα. Μου μετέφεραν ότι με θέλουν στην ομάδα τους και πως προσφέρουν πολλά χρήματα. Χωρίς να το πολυσκεφτώ, τους είπα ότι δεν θέλω να πάω στον Παναθηναϊκό. Δεν γίνεται αυτό. Αγαπάω τον Ολυμπιακό και αν συνεχίσω στην Ελλάδα θα γίνει μόνο για χάρη του. Δεν υπάρχει άλλη ομάδα για μένα στην Ελλάδα πλην του Ολυμπιακού. Πέρασα μια εξαιρετική χρονιά, κέρδισα τα πάντα και δέθηκα με το σύλλογο και τους οπαδούς μας. Δεν θα μπορούσα να το κάνω ποτέ αυτό. Είναι σαν να φεύγεις από την Μπόκα και να πηγαίνεις στη Ρίβερ», είπε ο Αργεντινός σχετικά για τον «αιώνιο» αντίπαλο.

Στη συνέχεια, ο 23χρονος χαφ αναφέρθηκε στα σχέδιά του για το μέλλον: «Το έχω πει δεκάδες φορές και το επαναλαμβάνω. Θέλω να μείνω στον Ολυμπιακό. Αυτό έχω πει στους μάνατζέρ μου. Αν δεν επιστρέψω στη Λίβερπουλ, κάτι που φαντάζει πολύ δύσκολο, θέλω να κάνω μεταγραφή στον Ολυμπιακό. Περιμένω να με ενημερώσουν για την εξέλιξη του θέματός μου. Μακάρι να πάνε όλα καλά και να τα βρει ο Ολυμπιακός με τη Λίβερπουλ για να συνεχίσω στην Ελλάδα».

Καταλήγοντας, ο Λέτο αποκάλυψε ότι μία ομάδα από την Ιταλία έχει κάνει «κρούση» για την απόκτησή του: «Ναι, υπάρχει ακόμα μια. Υπάρχει επίσημη πρόταση για μένα από την Ιταλία. Ομάδα; Όχι δεν μπορώ να σας πω. Αν είναι η Γιουβέντους; Όχι, δεν είναι από τη Γιουβέντους. Επαναλαμβάνω όμως ότι προτεραιότητά μου είναι ο Ολυμπιακός…».

Δεν υπάρχουν σχόλια: