30 Ιουνίου 2009

Ίβανσιτς: «Φεύγω από τον Παναθηναϊκό…»

Την αποχώρησή του από τον Παναθηναϊκό προανήγγειλε ο Αντρέας Ίβανσιτς, μιλώντας στον αυστριακό Τύπο.
Ο 25χρονος μέσος φάνηκε να έχει συμβιβαστεί με την πραγματικότητα που θέλει τον Χενκ Τεν Κάτε να μην τον υπολογίζει και ήδη σχεδιάζει το επόμενο βήμα στην καριέρα του.

«Δεν περιμένω να αλλάξει κάτι. Για το λόγο αυτό κι εγώ και ο σύλλογος είμαστε ανοικτοί στο ενδεχόμενο μιας μεταγραφής. Είχα μία σύντομη συνομιλία με τον προπονητή. Ο σύλλογος καταλαβαίνει την κατάστασή μου και πιστεύω πως δεν θα βάλει εμπόδια στο δρόμο μου. Είναι ώρα για το επόμενο βήμα. Θέλω μία νέα πρόκληση στην καριέρα μου. Ελπίζω να προκύψει κάτι καλό για να μπορέσω να βρω τον εαυτό μου», δήλωσε ο διεθνής άσος και αποκάλυψε πως ήδη υπάρχουν επαφές για την πώλησή του:

«Έχουν γίνει κάποιες καλές κρούσεις και θα γίνουν εντατικές συζητήσεις προσεχώς. Κάθε μέρα μπορεί να γίνει και κάτι. Δεν μπορώ να θέσω προθεσμία. Πολλές ομάδες δεν έχουν αρχίσει ακόμη προετοιμασία. Μπορεί να γίνει κάτι πολύ σύντομα ή την τελευταία ημέρα των μεταγραφών, όπως η μεταγραφή μου από τη Σάλτσμπουργκ στον Παναθηναϊκό».


Δεν υπάρχουν σχόλια: