13 Ιουνίου 2009

«Βόμβα» από τον Αρη, υπέγραψε ο Σεμπάστιαν Αμπρέου!

Στη σπουδαιότερη μεταγραφή στη σύγχρονη ιστορία του προχώρησε ο Αρης. Ο Σεμπάστιαν Αμπρέου θα φοράει για τον επόμενο χρόνο την φανέλα με τον Θεό του Πολέμου στο στήθος, καθώς συμφώνησε για συμβόλαιο διάρκειας ενός χρόνου.

Ο 33άχρονος επιθετικός αναμένεται μάλιστα στη Θεσσαλονίκη το απόγευμα της Δευτέρας για να παρουσιαστεί επίσημα από την ΠΑΕ, ενώ σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσε η ΠΑΕ Αρης, ο σπουδαίος αθλητής έστειλε υπογεγραμμένο το συμβόλαιό του το μεσημέρι του Σαββάτου>
Στην ανακοίνωση των «κίτρινων» υπάρχει μάλιστα και δηλώσεις του Σεμπάστιαν Αμπρέου ο οποίος αναφέρει ότι απέρριψε πρόταση άλλης ελληνικής ομάδας!

«Eίμαι ικανοποιημένος που ολοκληρώθηκε το θέμα της μεταγραφής μου στον Αρη. Είναι μία ομάδα που κάλυψε όλα όσα ζήτησα και για αυτό και εγώ κράτησα τον λόγο μου. Είχα πολλές προτάσεις τόσο από το εξωτερικό, αλλά και την Ελλάδα, αλλά επέλεξα τον Αρη γιατί είναι ο σύλλογος που έδειξε ότι με ήθελε πιο πολύ.

»Από την πλευρά μου θα κάνω τα πάντα για να τους δικαιώσω και να δώσω χαρά στον κόσμο της ομάδας που ήδη έχω μάθει ότι βρίσκονται με πάθος δίπλα στον Αρη», αναφέρει χαρακτηριστικά.

.

Δεν υπάρχουν σχόλια: