8 Σεπτεμβρίου 2009

«Παναθηναϊκός ή εξωτερικό» ξεκαθάρισε ο Σαλπιγγίδης

Μετά τις δηλώσεις του μάνατζερ του, Βαγγέλη Αγγελή, πως ο Σαλπιγγίδης δεν πρόκειται να πάει στον Ολυμπιακό, η επιβεβαίωση ήρθε και δια στόματος του ιδίου του ποδοσφαιριστή που ξεκαθάρισε από τη μία οτι αν δεν μείνει στον Παναθηναϊκό, το εξωτερικό είναι για αυτόν προτεραιότητα, ενώ από την άλλη ξεκαθάρισε οτι δεν πρόκειται να πάει στον Ολυμπιακό.

«Εγώ θέλω να μείνω και να συνεχίσω στον Παναθηναϊκό. Αν αυτό δεν συμβεί, μόνο για το εξωτερικό συζητώ. Στον Ολυμπιακό δεν πάω και το έχω πει και στον μάνατζέρ μου για να το γνωρίζει», είπε ο «Σάλπι», ενώ όπως αναφέρει το ρεπορτάζ της εφημερίδας «Sportday» o παίκτης είναι διατεθειμένος ακόμα και να υπογράψει χαρτί με το οποίο θα ξεκαθαρίζει οτι δεν πρόκειται να πάει στους «ερυθρόλευκους».

Καντέ: «Παίζω όπου μου πει ο προπονητής»

Η επανεμφάνιση του Σεντρίκ Καντέ στην 11άδα μετά από περίπου ένα μήνα στο φιλικό του Ολυμπιακού Βόλου τον έφερε στη θέση του αριστερού μπακ, με τον αμυντικό από το Μάλι να τονίζει σε δηλώσεις πως δεν έχει πρόβλημα να αγωνίζεται όπου του υποδείξει ο προπονητής του.

«Είναι ωραίο συναίσθημα να παίζεις ύστερα από τόσο καιρό. Δεν ένιωσα το παραμικρό πρόβλημα κι αυτό είναι πολύ καλό. Ο τραυματισμός μου αποτελεί πια παρελθόν και είμαι χαρούμενος για αυτό.

»Όταν παίζεις σε τέτοια ματς, με μια ομάδα της Β' Εθνικής, πρέπει να αποδεικνύεις τι αξίζεις και ποιο είναι το επίπεδό σου. Και φυσικά πρέπει να νικάς. Είμαστε λυπημένοι που δεν τα καταφέραμε. Ουσιαστικά σπαταλήσαμε εντελώς το πρώτο ημίχρονο.

»Έπειτα από αυτό, στο δεύτερο δεν ήταν τόσο κακά τα πράγματα, αλλά όταν δεν σκοράρεις πολλές φορές χάνεις το παιχνίδι. Το πιο σημαντικό για μένα πάντως ήταν το γεγονός ότι επέστρεψα και έπαιξα χωρίς να νιώσω την παραμικρή ενόχληση. Είμαι στενοχωρημένος, όμως, επειδή χάσαμε».

- Σε είδαμε σε τρεις θέσεις, αλλά κυρίως αριστερό μπακ σε όλο το δεύτερο ημίχρονο.

«Παίζω όπου με χρειάζεται ο προπονητής. Ο Δάρλας είναι τραυματίας και ο Σπυρόπουλος έλειπε με την Εθνική ομάδα. Οπότε, όταν μου ζητεί να παίξω σε μια συγκεκριμένη θέση, προσπαθώ να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό.

»Ήμουν λίγο φοβισμένος γιατί δεν είμαι ακόμα 100% έτοιμος, αλλά δεν υπάρχει πρόβλημα. Αν μου πει να παίξω εκεί, θα το κάνω με χαρά και θα προσπαθήσω να βοηθήσω».

- Μετά και το καλό ξεκίνημα της ομάδας στο πρωτάθλημα, είσαι έτοιμος να προσφέρεις κι εσύ στην προσπάθεια κατάκτησης του τίτλου;

«Φυσικά και είμαι έτοιμος. Δούλεψα πολύ σκληρά τις τελευταίες 10 ημέρες και θα συνεχίσω έτσι στον ίδιο ρυθμό και αυτή την εβδομάδα. Την ημέρα που θα με χρειαστεί ο προπονητής, θα είμαι έτοιμος. Έχουμε μεγάλη αυτοπεποίθηση μετά τις δύο νίκες στο πρωτάθλημα, στις δύο πρώτες αγωνιστικές.

»Είναι ενθαρρυντικό για τη συνέχεια της σεζόν ότι κάναμε τόσο καλό ξεκίνημα και πιστεύω ότι μπορούμε να συνεχίσουμε έτσι μέχρι τέλους. Φυσικά εγώ είμαι έτοιμος ανά πάσα στιγμή να βοηθήσω την ομάδα να τα καταφέρει».

Δεν υπάρχουν σχόλια: