2 Σεπτεμβρίου 2009

Γίρανεκ: «Προτιμώ τον Παναθηναϊκό»


Την προτίμηση του στον Παναθηναϊκό εξέφρασε στον Τύπο της Τσεχίας ο Μάρτιν Γίρανεκ, ο οποίος μένει ελεύθερος τον Ιανουάριο από την Σπαρτάκ Μόσχας. «O Παναθηναϊκός μου έχει καταθέσει καλύτερη πρόταση από τη Σπαρτάκ», δήλωσε μεταξύ άλλων.

Γίρανεκ: «Καλύτερη πρόταση ο Παναθηναϊκός»

Πολύ κοντά σε συμφωνία με τον Μάρτιν Γίρανεκ βρίσκεται ο Παναθηναικός και αν εξελιχθούν όλα ομαλά, ο Τσέχος αμυντικός θα ντυθεί στα πράσινα τον Ιανουάριο.

Ο Κώστας Αντωνίου όλο αυτό το διάστημα είναι σε ανοιχτή γραμμή με τον παίκτη και τον μάνατζέρ του, ενώ πρόθεση του «τριφυλλιού» ήταν να πάρει άμεσα τον Γίρανεκ. Ωστόσο, η Σπαρτάκ Μόσχας στην οποία ανήκει ήταν αρνητική. Οι Ρώσοι μάλιστα κατέθεσαν στον παίκτη πρόταση ανανέωσης, αλλά ο Τσέχος στόπερ σκέφτεται να αποχωρήσει, με πιθανότερο προορισμό την Ελλάδα, κάτι που δήλωσε ο ίδιος στον Τύπο της πατρίδας του.

«Μου έχουν ήδη κάνει κάποιες κρούσεις από τη Σπαρτάκ για επέκταση της συνεργασίας μας. Αλλα σκέφτομαι μήπως μετακομίσω στην Ελλάδα. Υπάρχουν συζητήσεις και πλέον είναι θέμα απόφασής μου. O Παναθηναϊκός μου έχει καταθέσει καλύτερη πρόταση από τη Σπαρτάκ. Σε τρεις εβδομάδες θα ξεκαθαρίσει το θέμα. Όπως και να έχει όμως, θέλω μέχρι το τέλος της θητείας μου εδώ να κατακτήσουμε το φετινό πρωτάθλημα. Στη Σπαρτάκ έγινα γνωστός, έφτιαξα το όνομά μου, έγινα αρχηγός, ωστόσο δεν είμαι πλέον νέος. Ο ρωσικός χειμώνας δεν είναι και το ιδανικότερο κλίμα για την υγεία μου και προφανώς αυτό στην Ελλάδα είναι πολύ καλύτερο. Το σώμα αντεπεξέρχεται πιο εύκολα στη ζέστη παρά στο κρύο και έτσι και για μένα πιο καλό είναι να παίζω σε ζεστό κλίμα. Θα δούμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια: