11 Αυγούστου 2009

Ο Κυργιάκος ευχήθηκε στον Παναθηναϊκό «βρείτε στόπερ για να ησυχάσουμε όλοι»

Με τον πλέον κατηγορηματικό και... καυστικό τρόπο διέψευσε ο Σωτήρης Κυργιάκος δημοσίευμα του Τύπου, σύμφωνα με το οποίο είχε συνάντηση με τον πρόεδρο του Παναθηναϊκού, Νικόλα Πατέρα, συζητώντας το ενδεχόμενο να συνεχίσει την καριέρα του στο «τριφύλλι».

Με γραπτή δήλωση στην προσωπική του ιστοσελίδα, ο αμυντικός της ΑΕΚ ξακαθάρισε ότι «...τα κότερα με ζαλίζουν», ενώ ευχήθηκε στον Παναθηναϊκό να βρει στόπερ «...για να ησυχάσουμε όλοι».
Αναλυτικά η δήλωση του Σωτήρη Κυργιάκου:
«Απαντώντας για πρώτη φορά σε δημοσίευμα εφημερίδας έχω να πω τα εξής: Σε κότερα δεν μπαίνω ποτέ γιατί ζαλίζομαι.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί την δικαστική διαμάχη που έχω με τον Παναθηναϊκό, και δεν έχει τελεσιδικήσει, ορισμένοι προσπαθούν να την 'περάσουν' ως πρόταση που δέχτηκα από τον Παναθηναϊκό.
Ουδέποτε είχα πρόταση από τον Παναθηναϊκό και απορώ ποιους εξυπηρετούν όλα αυτά τα δημοσιεύματα.Γιατί κάθε φορά που ο Παναθηναϊκός ψάχνει στόπερ πρέπει το δικό μου όνομα να 'παίζει' σε διάφορα σενάρια;

Ας βρει επιτέλους ο Παναθηναϊκός ένα στόπερ για να ησυχάσουμε όλοι.

Είμαι παίκτης της ΑΕΚ για τα επόμενα τέσσερα χρόνια κι όχι ανταλλάξιμο προϊόν, και πιστεύω ότι έχω δείξει πως ξέρω να τιμώ τη φανέλα της ομάδας που φοράω».


Δεν υπάρχουν σχόλια: