20 Ιουλίου 2009

Βαρέθηκα αυτή την ιστορία, λέει ο Μπόμπο για την υπόθεση με τον Ολυμπιακό


Τελειωμό δεν έχει το... σίριαλ της μεταγραφής του Μπόμπο στον Ολυμπιακό και ο βραζιλιάνος άσος εμφανίστηκε απογοητευμένος στα τουρκικά ΜΜΕ. «Βαρέθηκα αυτή την ιστορία» τόνισε ο Μπόμπο, που πάντως προσπαθεί ακόμη να πείσει την Μπεσίκτας να τον αποδεσμεύσει.

Με δηλώσεις του στην «Milliyet» o Mπόμπο ανέφερε συγκεκριμένα: «Είχα προτάσεις από τον Παναθηναϊκό και τον Ολυμπιακός. Μάλιστα, ο Ολυμπιακός έδωσε 5 εκατ. ευρώ στην Μπεσίκτας κι εγώ συμφώνησα σε όλα. Η Μπεσίκτας, όμως, αρνήθηκε να γίνει η μεταγραφή, καθώς ζητούσε 7 εκατ. ευρώ. Οι διαπραγματεύσεις διακόπηκαν και εγώ πλέον βαρέθηκα αυτή την κατάσταση».

Τα δημοσιεύματα στην Τουρκία, πάντως αναφέρουν πως ο Μπόμπο δεν το βάζει κάτω και αναζητά ακόμη τρόπους για να φύγει από την Μπεσίκτας, στην οποία άλλωστε ο ρόλος του δεν θα είναι φέτος πρωταγωνιστικός. Ενα από τα... όπλα του βραζιλιάνου είναι το ότι ζητάει αναπροσαρμογή στο συμβόλαιό του και προειδοποιεί την ομάδα του πως αν δεν τον πουλήσει φέτος, το 2010 θα φύγει από την ομάδα ως ελεύθερος.

«Η ομάδα μου θα πρέπει να επανεξετάσει την αμοιβή μου. Εγώ έχω συμβόλαιο ως το 2010, οπότε στη συνέχεια θα υπάρξουν νέες προσφορές και εγώ θα είμαι ελεύθερος να αποφασίσω τι θα κάνω» τόνισε με νόημα ο Μπόμπο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: