8 Ιουλίου 2009

Σκόκο: «Εκεί που αξίζει στην ΑΕΚ…»

Το πρωτάθλημα και μία καλή πορεία στην Ευρώπη έθεσε ως στόχο της ΑΕΚ για τη νέα περίοδο ο Νάτσο Σκόκο μιλώντας στο «AEK Empire», που κυκλοφορεί την Πέμπτη.
«Πρέπει να φτάσουμε την ομάδα εκεί που της αξίζει», δήλωσε ο Αργεντινός μεσοεπιθετικός που υποσχέθηκε ένα καλύτερο πρόσωπο υπό τον όρο «… να αγωνίζομαι στη θέση μου», ενώ επανέλαβε πως δεν υπάρχει περίπτωση να πάει στον Ολυμπιακό. Αναλυτικά ο Νάτσο Σκόκο μίλησε:

Για την ενίσχυση της ομάδας και τι περιμένει από τη νέα ΑΕΚ…

Είναι καλό που ξεκινάμε σχεδόν με την ίδια ομάδα. Οι προσθήκες που έγιναν είναι πολύ σημαντικές. Αναμφισβήτητα θα χρειαστούμε κι άλλη ενίσχυση. Από εκεί και πέρα, στόχος όλων μας είναι να διεκδικήσουμε όλες τις διοργανώσεις στις οποίες συμμετέχουμε. Στόχος μας είναι οι περισσότερες νίκες.

Για το τι έλειψε από την περσινή ομάδα και πρέπει να το έχει φέτος…

Αυτό που μας στοίχισε ήταν πως δεν είχαμε σταθερή απόδοση. Κερδίζαμε ένα παιχνίδι, μετά φέρναμε δύο ισοπαλίες, χάναμε, ξανακερδίζαμε κι έτσι κυλούσε η σεζόν. Αν θέλεις να πάρεις ένα πρωτάθλημα δεν μπορείς να έχεις τέτοιου είδους απόδοση. Πρέπει να κερδίσουμε όλα τα εντός έδρας παιχνίδια και αρκετά εκτός. Πρέπει να είμαστε σταθεροί στην έδρα μας και καλοί μακριά από το γήπεδό μας.

Για το αν μπορούμε να περιμένουμε έναν ακόμα καλύτερο Σκόκο…

Ελπίζω πως ναι. Έχω και την όρεξη και το κίνητρο. Θέλω να βοηθήσω την ομάδα μου και, αν παίζω στη θέση μου, πιστεύω πως θα τα καταφέρω. Πέρυσι μου κόστισε κάπως το να μην παίζω στη θέση μου. Αγωνιζόμουν σε μια θέση που δεν την ήξερα τόσο καλά. Φαντάζομαι πως φέτος, αν παίζω στη θέση μου, θα βοηθήσω πολύ την ομάδα.

Για τα σενάρια που αναπτύχθηκαν πρόσφατα σχετικά με το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού…

Πάντα λέγονται πολλά στις μετεγγραφικές περιόδους. Τα σενάρια αυτά, πάντως, δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα. Εγώ ανήκω στην ΑΕΚ και θέλω να μείνω. Νιώθω ευγνωμοσύνη γι’ αυτή την ομάδα. Θέλω να τη βοηθήσω. Αν κάποια στιγμή έρθει η ώρα να φύγω, θα προτιμήσω να πάω σε ένα πρωτάθλημα όπου θα μπορώ να βελτιωθώ και θα κερδίσει χρήματα και η ΑΕΚ. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να πάω στον μεγαλύτερο αντίπαλο της ΑΕΚ που είναι ο Ολυμπιακός.

Για το μήνυμα που θα έστελνε στον κόσμο της ομάδας…

Θέλω να καθησυχάσω τους φιλάθλους λέγοντας ότι δεν υπάρχει περίπτωση να φύγω. Μόνο αν το θελήσει ο σύλλογος και μόνο αν είναι προς όφελός του. Πιστεύω ότι είμαστε πολύ καλά και πρέπει να φτάσουμε την ΑΕΚ εκεί που της αξίζει. Να πάρουμε πρωτάθλημα και να κάνουμε μια καλή πορεία στην Ευρώπη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: