3 Ιουλίου 2009

Πρέπει να με φοβούνται όλοι, προειδοποίησε ο Σισέ

Μήνυμα προς τους οπαδούς των άλλων ομάδων έστειλε το βράδυ της Πέμπτης ο Τζιμπρίλ Σισέ λίγο με το που πάτησε το πόδι του στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος».
Ο Γάλλος επιθετικός, ο οποίος την Παρασκευή θα αναχωρήσει με την υπόλοιπη αποστολή του Παναθηναϊκού για την Ελβετία, τόνισε πως είναι αποφασισμένος να δείξει την αξία του.

«Θα προσπαθήσω να κάνω αυτό που ξέρω καλά. Να σκοράρω. Είμαι αισιόδοξος ότι όλα θα πάνε πολύ καλά για τον Παναθηναϊκό στη νέα περίοδο. Ελπίζω ότι σύντομα θα είμαι σε θέση να παίξω. Ανυπομονώ να γνωρίσω τους συμπαίκτες μου και όταν ο προπονητής πιστεύει ότι είμαι έτοιμος τότε θα παίξω» είπε αρχικά ο σούπερ σταρ των «πρασίνων».

Και συνέχισε:

«Θα πάρω την φανέλα με το 9. Πρέπει να με φοβούνται όλοι οι οπαδοί, όχι μόνο αυτοί του Ολυμπιακού. Ήρθα στον Παναθηναϊκό για να αποδείξω ότι είμαι καλός παίκτης και θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό όχι μόνο εναντίον του Ολυμπιακού, αλλά με όλες τις ομάδες».

Ο Σισέ έκανε σχόλιο και για τον Μπεν Χαΐμ, τον αμυντικό που συγκαταλέγεται στους υποψήφιους μεταγραφικούς στόχους του «τριφυλλιού»:

«Είναι πολύ καλός παίκτης, καλός αμυντικός και σοβαρός άνθρωπος».

Η αποστολή του Παναθηναϊκού θα αναχωρήσει το μεσημέρι της Παρασκευής (15:45) για την Ελβετία, όπου οι «πράσινοι» θα συμμετάσχουν στο «Uhren Cup». Ειδικότερα, το Σάββατο θα αντιμετωπίσουν την Γιούνγκ Μπόις (20:30) και τη Δευτέρα τη Βασιλεία.


Δεν υπάρχουν σχόλια: