6 Ιουλίου 2009

ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ: «Βόμβα» Βερπακόφσκις!

Μέρες τώρα έψαχναν το «μπαμ»! Τελικά στον Εργοτέλη τα κατάφεραν, αφού όπως ανακοίνωσαν επίσημα στην ιστοσελίδα της ΠΑΕ, ο Μάρις Βερπακόφσκις θα φορά την κιτρονόμαυρη φανέλα για τα επόμενα δύο χρόνια!

«Η ΠΑΕ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ανακοινώνει την απόκτηση, από την Δυναμό Κιέβου, του διεθνούς Λετονού επιθετικού Maris VERPAKOVSKIS για τα επόμενα δύο χρόνια. Ο 29χρονος (15-10-1979) επιθετικός είναι 76 φορές διεθνής με την Εθνική ομάδα της Λετονίας πετυχαίνοντας και 24 γκολ. Με την μεταγραφή αυτή η διοίκηση συνεχίζει να κάνει πράξη την υπόσχεση της προς τους φιλάθλους για την ποιοτική ενίσχυση της ομάδας μας», αναφέρει η ανακοίνωση των Κρητικών!

Αμέσως μετά την επισημοποίηση της συμφωνίας, ο διεθνής με τη Λετονία άσος έκανε τις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης, πλέον, του Εργοτέλη: «Είμαι πραγματικά χαρούμενος που για τα επόμενα δύο χρόνια θα παίξω στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στον Εργοτέλη. Οι πληροφορίες που πήρα τόσο για την χώρα όσο και για την ομάδα είναι οι καλύτερες. Εγώ από την μεριά μου θέλω να βοηθήσω όσο περισσότερο μπορώ την ομάδα και μαζί με τους νέους μου συμπαίκτες να πάμε ψηλά τον Εργοτέλη. Είμαι διψασμένος για να παίξω καλό ποδόσφαιρο και θέλω να το δείξω μέσα στο γήπεδο».

Η καριέρα του Βερπακόφσκις με αριθμούς:

1996: Λιέπαγια 3συμμ. 0 γκολ
1997: Μπάλτικα 6συμμ.0 γκολ
1998- 2000: Μέταλουργκ Λιέπαγια 55συμμ. 10 γκολ
2001-2003: Σκόντο 77συμμ. 41 γκολ
2003-07: Ντιναμό Κιέβου 48συμμ. 11 γκολ
2007: Χετάφε (δανεικός) 13συμμ. 1 γκολ
2007-08: Χάιντουκ 18συμμ. 5 γκολ
2008-09: Ντιναμό Κιέβου 0συμμ.
2009: Θέλτα (δανεικός) 8συμμ. 0 γκολ

Δεν υπάρχουν σχόλια: