2 Ιουνίου 2009

Μέλμπεργκ: «Ποιος Ολυμπιακός;»

Δηλώσεις σχετικά με το φημολογούμενο ενδιαφέρον του Ολυμπιακού προς το πρόσωπο του έκανε ο Όλοφ Μέλμπεργκ. Ο αμυντικός της Γιουβέντους τόνισε ότι δεν γνωρίζει τίποτα για τους «ερυθρόλευκους» καθώς και ότι προτεραιότητα για το μέλλον του έχει η Γιουβέντους.

«Δεν είναι αλήθεια ότι διαπραγματεύομαι με τον Ολυμπιακό. Έχω συμβόλαιο με την Γιουβέντους και δεν επιτρέπεται να έρχομαι σε επαφή με κανέναν. Τόσο απλά» είπε ο Σουηδός αμυντικός σε εφημερίδα της πατρίδας του («Sport Expressen») διαψεύδοντας στην ουσία τα όσα ακούγονται τον τελευταίο καιρό.

Ο 32χρονος αμυντικός της «βέκια σινιόρα» έγινε πιο συγκεκριμένος στη συνέχεια, υποστηρίζοντας ότι: «Δεν έχω μιλήσει με κανέναν από την Γιουβέντους και δεν έχω ακούσει ότι έχουν πρόθεση να με παραχωρήσουν. Δεν νομίζω ότι θα λάβουν οποιαδήποτε απόφαση μέχρι την έλευση του νέου προπονητή. Τότε θα μιλήσω και εγώ με το κλαμπ μου προκειμένου να μάθω αν βρίσκομαι στα πλάνα του τεχνικού. Προς το παρών δεν θέλω να κάνω σχόλια για άλλη ομάδα πέρα από την Γιουβέντους και τη Σουηδία».

Ίσως είναι και παιχνίδι τακτικής από την μεριά του πρώην στόπερ της Άστον Βίλα, αλλά αν ισχύουν τα λεγόμενα του, μάλλον οι «ερυθρόλευκοι» έχουν στραφεί σε άλλες λύσεις για την ενίσχυση της αμυντικής τους γραμμής.

Δεν υπάρχουν σχόλια: