13 Ιουνίου 2009

Καφές στην ΑΕΚ για τα επόμενα τρία χρόνια

Παίκτης της ΑΕΚ και για τα επόμενα τρία χρόνια θα παραμείνει ο Παντελής Καφές, καθώς ο διεθνής άσος είπε το «ναι» στον Νίκο Θανόπουλο, στη συνάντηση της Παρασκευής που κράτησε πάνω από 2,5 ώρες.
Ο Καφές συμφώνησε να υπογράψει επέκταση συνεργασίας μέχρι το καλοκαίρι του 2012, με τις αποδοχές του να μένουν ως έχουν, καθώς θα υπάρξει μεν μικρή μείωση, η οποία όμως καλύπτεται από τα πάγια μπόνους συμμετοχών.
Με το νέο του συμβόλαιο ο Καφές και με βάση τις συμμετοχές του, θα λαμβάνει περίπου 380.000-400.000 ευρώ ετησίως, χωρίς να υπολογίζονται τα μπόνους επίτευξης στόχων.
Αμέσως μετά τη συμφωνία των δύο πλευρών, η ΠΑΕ ΑΕΚ ανακοίνωσε και τη συνέχιση της συνεργασίας των δύο πλευρών, ενώ ο παίκτης προέβη και σε δηλώσεις. Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΑΕΚ και οι δηλώσεις του Παντελή Καφέ:
«Η ΠΑΕ ΑΕΚ ανακοινώνει τη συμφωνία της με τον ποδοσφαιριστή Παντελή Καφέ o οποίος θα συνεχίσει να αγωνίζεται στην ομάδα για τα επόμενα τρία χρόνια».
Ο ίδιος ο παίκτης δήλωσε: «Είμαι ικανοποιημένος που οι συζητήσεις με την ομάδα είχαν αίσιο τέλος καθώς και δική μου επιθυμία ήταν να συνεχίσω να αγωνίζομαι στην ΑΕΚ.
»Νομίζω ότι έχω ακόμη πολλά να προσφέρω ώστε μαζί να βοηθήσουμε για να έρθουν στην ομάδα οι επιτυχίες που όλοι επιθυμούμε. Είναι θετικό για εμένα ότι τόσο η διοίκηση όσο και το τεχνικό επιτελείο με εμπιστεύονται και θα συνεργαστούμε για τα επόμενα τρία χρόνια.
»Δεν χρειάζονται πολλά λόγια, το βέβαιο είναι ότι η ΑΕΚ πλέον αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά κομμάτια της καριέρας μου και στόχος μου είναι να συνεχίσω να προσφέρω όσο το δυνατόν περισσότερο στην ομάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: