21 Ιουνίου 2009

Σκόκο: "Δε πάω στον Ολυμπιακό"


Ο Νάτσο Σκόκο βρίσκεται στην ιδιαίτερη πατρίδα του και κάνει τις διακοπές του λίγες ημέρες πριν τις υποχρεώσεις του με την ΑΕΚ. Ο Αργεντίνος μετά από μία επίπονη χρονιά θέλει να επιστρέψει και να αγωνιστεί με την φανέλα της "Ένωσης", αδιαφορώντας για το φημολογούμενο ενδιαφέρον του Ολυμπιακού.

Ο 24χρονος μέσος, με δηλώσεις του στην εφημερίδα "Sportday" δηλώνει ότι δεν γνωρίζει κάτι για τον Ολυμπιακό, καθησυχάζοντας τους φιλάθλους της ΑΕΚ.

"Είναι η πρώτη φορά που το ακούω και δεν γνωρίζω τίποτα. Εγώ είμαι παίκτης της ΑΕΚ και οφείλω πολλά σε αυτή, επειδή είναι η ομάδα που με εμπιστεύτηκε και με έφερε στην Ευρώπη να παίξω μπάλα. Ήταν αυτό που ήθελα από τότε που άρχιζα να παίζω μπάλα. Δεν έχω κρύψει από τότε που ήρθα, πως το όνειρο μου να αγωνιστώ σε καλύτερο πρωτάθλημα, είτε το ισπανικό, είτε το ιταλικό, είτε το αγγλικό. Αλλά κάτι τέτοιο ανήκει στα μελλοντικά μου σχέδια και όχι στα άμεσα σχέδια μου.

Να μην ανησυχούν οι φίλαθλοι της ΑΕΚ. Δεν θα πάρω μεταγραφή που δεν θα συναινεί και η ΑΕΚ. Και φαντάζομαι πως η ΑΕΚ δεν θα με άφηνε να πάω σε άλλη ελληνική ομάδα. Δεν νομίζω ότι πρόοδος για εμένα είναι να αγωνιστώ σε άλλη ελληνική ομάδα.

Με ικανοποιεί που έχω την στήριξη της ομάδας, επειδή αυτό σημαίνει ότι έκανε πολλά πράγματα, για αυτό δεν θέλουν να με πουλήσουν. Εγώ σέβομαι την ομάδα που μου έδωσε την ευκαιρία να αγωνιστώ στην Ευρώπη. Περιμένω να ξεκινήσει η προετοιμασία
", ήταν τα λόγια του Αργεντίνου επιθετικού.

Σίγουρος ότι η χρονιά θα εξελιχθεί καλύτερα για αυτόν απ΄ότι η περσινή σεζόν, δηλώνει ο Σκόκο: "Δεν θα ήθελα να χρησιμοποιήσω ποσοστό και να πω ότι είδατε το 50% από τον Σκόκο ή λιγότερο. Αγωνιζόμενος σε θέσεις που δεν ήταν δικές μου, δεν κατάφερα να αποδώσω σύμφωνα με την ικανότητες μου. Διαφορετικά παίζει ένας παίκτης στην θέση του διαφορετικά σε άλλες θέσεις. Αντιλαμβάνομαι ότι η ομάδα είχε πρόβλημα και κενά σε άλλες θέσεις, κενά που έπρεπε να καλύψω εγώ.

Είμαι βέβαιος ότι οι φίλαθλοι της ΑΕΚ δεν έχουν δει τίποτα και πως αν παίξω στην φυσική μου θέση θα μπορέσω να αποδώσω καλύτερα. Γνωρίζω ότι έχω πολλά να δώσω στην ΑΕΚ και στόχος μου είναι να φτάσω στο τοπ, για να δουν οι φίλαθλοι της ΑΕΚ το τοπ από εμένα
".

Δεν υπάρχουν σχόλια: