2 Ιουνίου 2009

«Θέμα χρόνου η μεταγραφή στον Ολυμπιακό» λέει ο Μπομπό

Μόνο οι τυπικές διαδικασίες έχουν απομείνει πια ώστε να ντυθεί στα «ερυθρόλευκα» ο Μπομπό, που θα αποτελέσει την τρίτη μεταγραφή, μετά τους Πάρντο και Ζαϊρί.

Ο Ολυμπιακός έχει συμφωνήσει με τον Βραζιλιάνο, ενώ μετά την συνάντηση του Φίχερ την Μπεσίκτας, ο δρόμος άνοιξε για τα καλά.
«Σε 24 ώρες θα έχει ξεκαθαρίσει η κατάσταση. Το σκέφτηκα και αποφάσισα», ήταν οι δηλώσεις του Μπομπό που φιλοξενεί την Τρίτη η έγκυρη τουρκική εφημερίδα «Sabah».

«Ο Ολυμπιακός με παρακολουθεί εδώ και καιρό και εγώ είμαι πολύ θετικός στην πρότασή του. Το σκέφτηκα και έχω αποφασίσει.

»Η τελική απόφαση όμως ανήκει στην Μπεσίκτας, με την οποία έχω συμβόλαιο σε ισχύ. Οι διαπραγματεύσεις είναι μεταξύ των δύο ομάδων», είπε αρχικά ο Μπόμπο και πρόσθεσε.
«Σε 48 ώρες θα έχει ξεκαθαρίσει η υπόθεση. Η πρόταση που έχω δεχτεί είναι η καλύτερη που είχα μέχρι τώρα στην καριέρα μου και η Μπεσίκτας μπορεί να βγει κερδισμένη από αυτή τη συμφωνία».
Στο ρεπορτάζ αναφέρεται επίσης ο τρόπος, με τον οποίο ολοκληρώνεται η μεταγραφή, κάτι που έχει γίνει ήδη γνωστό και από τον ίδιο τον μάνατζέρ του βραζιλιάνου επιθετικού, τον Χουάν Φίχερ.
Το ταμείο της τουρκικής ομάδας θα ενισχυθεί κατά 6 εκ. ευρώ. Το 50% των δικαιωμάτων του θα αποκτηθεί από τον Ολυμπιακό, με το ποσό των 3 εκ. ευρώ, ενώ το υπόλοιπο από τον Φίχερ με το ίδιο ποσό. Οι ετήσιες προσωπικές απολαβές του Μπόμπο αγγίζουν τα 1,4 εκ. ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: